First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply [REQUEST] Avatarz
Posted 9/4/08 , edited 9/7/08
Plz Request In Dis Format ! -

*~ Name:
*~ Username:
*~ Quotes:
*~ Uploaded At Least 1 Pic?: (To The Groups Wall, Not Here)
*~ Decorations? Hearts, Framez, Change In Contrast,etc.:
*~ Crop Size?, Tall And Thin, Original Pic Size:
*~ Other Words:
*~ Specific Mod To Do Request - (See Group Wall)
*~ Type Of Format, Filmlike, Polaroid, Animated, Normal - (See Group Wall)
*~ Extra, Blinking Picz, Font Colour -


- Rulez -


Member
903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere down th...
Offline
Posted 9/5/08 , edited 10/28/08


Done: LuvAnimexx
Moderator
216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Singapore
Offline
Posted 9/6/08 , edited 10/28/08


Done: LuvAnimexx
Posted 9/6/08

sazoe wrote:

*~ Name:sazoe
*~ Username:sazoe
*~ Quotes:(none)
*~ Uploaded At Least 1 Pic?: done
*~ Extra?, Hearts, Framez, Change In Contrast,etc.:You choose...it depends if that design is blending to the pic....or may not put it anymore
*~ Crop Size?, Tall And Thin, Original Pic Size:Just like my avatar right now.
*~ Other Words:none.....Uhmm do you choose the picture? or I'm the one to provide it, if so......



Here Yew Go ! .. Hope Yew Lyk It ! =) -
Posted 9/6/08

ShAdoW3rR3iN wrote:

*~ Name: Jolies
*~ Username: ShAdoW3Rr3iN
*~ Quotes:Mada Mada Dane
*~ Uploaded At Least 1 Pic?: (To The Groups Wall, Not Here)
*~ Extra?, Hearts, Framez, Change In Contrast,etc.: depends uu choose
*~ Crop Size?, Tall And Thin, Original Pic Size: depends uu choose
*~ Other Words: no




i'll put one in the group wall too^^ thx btw


Here Yew Go =) ! .. Hope Yew Lyk It xx -
108143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Ballroom Dancing
Offline
Posted 9/6/08 , edited 10/28/08


Done: LuvAnimexx
Member
2063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/6/08 , edited 10/28/08


Done: XxSnowXDestinyxX
Member
274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Canada
Offline
Posted 9/6/08 , edited 10/28/08


Done: foreverlovekaty
4774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / texas,america
Offline
Posted 9/6/08

AznTigerLily wrote:

*~ Name: Lylee Nguyen
*~ Username: AznTigerLily
*~ Quotes: [nothing]
*~ Uploaded At Least 1 Pic? 1 pic ^^
*~ Extra?, Hearts, Framez, Stars
*~ Crop Size?, Tall And Thin
*~ Other Words: [nothing]




Ty =]


here you go, hope you like it
Member
274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Canada
Offline
Posted 9/6/08

foreverlovekaty wrote:


AznTigerLily wrote:

*~ Name: Lylee Nguyen
*~ Username: AznTigerLily
*~ Quotes: [nothing]
*~ Uploaded At Least 1 Pic? 1 pic ^^
*~ Extra?, Hearts, Framez, Stars
*~ Crop Size?, Tall And Thin
*~ Other Words: [nothing]




Ty =]


here you go, hope you like it


I love it!! THANK YOU ^.^!!!!!
Posted 9/6/08

AnimeRockz3 wrote:

I Uploaded 3 Pics.

Username: AnimeRockz3
Name: Jeanine
Quote: Let's Shoot For The Stars! Lucky Star!
Extras: Stars, Sparkles, Little Brushes, etc. (Surprise Meh)
Crop: Yes (If Needed)
Size: kinda Thin and Tall
Pics:





in progress
Member
2063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/6/08

XxSnowXDestinyxX wrote:


AnimeRockz3 wrote:

I Uploaded 3 Pics.

Username: AnimeRockz3
Name: Jeanine
Quote: Let's Shoot For The Stars! Lucky Star!
Extras: Stars, Sparkles, Little Brushes, etc. (Surprise Meh)
Crop: Yes (If Needed)
Size: kinda Thin and Tall
Pics:





in progress


wow, that was fast! i can't wait to see them! X3
Posted 9/6/08

AnimeRockz3 wrote:


XxSnowXDestinyxX wrote:


AnimeRockz3 wrote:

I Uploaded 3 Pics.

Username: AnimeRockz3
Name: Jeanine
Quote: Let's Shoot For The Stars! Lucky Star!
Extras: Stars, Sparkles, Little Brushes, etc. (Surprise Meh)
Crop: Yes (If Needed)
Size: kinda Thin and Tall
Pics:





in progress


wow, that was fast! i can't wait to see them! X3

DONE tell me if you liek it or not if you dont i wont make the others. Sorry if it sux


Posted 9/6/08

sm3xyang3l wrote:

*~ Name:Daphne
*~ Username:sm3xyang3l
*~ Quotes:none
*~ Uploaded At Least 1 Pic?:yes 2
*~ Extra?, Hearts, Framez, Change In Contrast,etc.:brushes and anythin else cute
*~ Crop Size?:Tall And Thin
*~ Other Words:sm3xyang3l






btw can LuvAnimexx make it?if not u can do it





Here Yew Go ! .. Soz It Was Late .. I Was Busy Sortin The Group =) .. Hope Yew Lyk It ! x
Member
2063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/6/08

XxSnowXDestinyxX wrote:


AnimeRockz3 wrote:


XxSnowXDestinyxX wrote:


AnimeRockz3 wrote:

I Uploaded 3 Pics.

Username: AnimeRockz3
Name: Jeanine
Quote: Let's Shoot For The Stars! Lucky Star!
Extras: Stars, Sparkles, Little Brushes, etc. (Surprise Meh)
Crop: Yes (If Needed)
Size: kinda Thin and Tall
Pics:





in progress


wow, that was fast! i can't wait to see them! X3

DONE tell me if you liek it or not if you dont i wont make the others. Sorry if it sux




it looks awesome, but could u make da quote bigger cause i'd rather have da quote bigger than my username and/or name and if its not too much could u make da avii's size bigger, too
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.