Created by Christy3248
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
do you like the first day of school?
Posted 3/25/10
nah not at all
8945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Canada
Offline
Posted 3/25/10
A little bit
Posted 3/27/10
no way ,its awkward ,scary,freaky ,usually embarrassing
25648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Philippines
Offline
Posted 3/30/10
A Little Bit
but as go all along, i really like it cause i meet my old friends and new friends
1933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Malaysia
Offline
Posted 3/31/10
i stll remember that i skip the first morning assembly at the first day of my last secondary school year with my buddy,,,
its fun for me tho...
46635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / demon world/spiri...
Offline
Posted 4/4/10
hmm nope
1242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Denver,Colorado USA
Offline
Posted 4/12/10
yea. all u do is waste time and reunite with ur frends (:
524 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / LM.C world
Offline
Posted 4/12/10
yes cuz all the grades i went throu all the boys wanted to date me but i just love to turn them down
Posted 4/13/10
I liked my first day at school YEARS & YEARS ago now a little bit
1356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Philippines
Offline
Posted 4/13/10
A bit.. I think?
773 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / doha-qatar
Offline
Posted 4/13/10
NOOO
42929 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ♥ In Aincrad, wit...
Offline
Posted 4/13/10
School is ninjaness!
1020 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Under your bed at...
Offline
Posted 4/26/10
used to >.>
79514 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / dubai
Offline
Posted 4/27/10
No..~ ^^ first day- sometimes usually happens..like maybe..im getting scolding..or i get embarassed or so~ i dunno...it usually happens..but if it didnt..great~ relief...~^^ it really depends.
2019 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / HFIL
Offline
Posted 4/27/10
No.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.