First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
[5 Sept] This week's site changes
57232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / ...........
Offline
Posted 9/5/08
darn XD neeed to type more
967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Somewhere, Someplace
Offline
Posted 9/5/08
thanks for hiding cursor in full screen..
29994 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 9/5/08
Great people are gonna make some crappy subs. I must get started =D
975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 9/5/08
awesome shinji!!


561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / *gasp* BEHIND YOU...
Offline
Posted 9/5/08
i turn my back and CR changes...lol but keep it coming--surprise me! =)
Posted 9/5/08
Too much post about typeing more.

wow, there isnt much changes in this week's update (except for subs and bugs)
49722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / Unreachable Dream...
Offline
Posted 9/5/08
Awesome! But then 15 character minimum is quite crazy. XD
1993 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / cardboard box. i...
Offline
Posted 9/5/08
i'm glad you made it easy to add subs.
Posted 9/5/08
yah we have to type more!! thats ok! ^o^
10807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / USA
Offline
Posted 9/5/08
15 character minimum for the forums is cool since a lot of people like to say "lol" or "i agree" or "thanks"
10746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / c i t y o f s n o w
Offline
Posted 9/5/08
omg really a lot of update!! thx you!
84 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Canada
Offline
Posted 9/5/08
that awesome. Good ideas there,I like those ^^
6213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Earth =]
Offline
Posted 9/5/08
ty shinji =3 ur helping to do exercise by making me type more xD typing is exsauting =P
35269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / USA
Offline
Posted 9/5/08
15 characters isn't that hard guys! n thx for updates!! ^^
8610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / TO
Offline
Posted 9/5/08
more typing well that's fine. thanks shinji for the updates..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.