First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Shugo Chara United Cafe Menu's
71054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 9/19/08
ahahha.........i did i think it was the one with suu.
Ikuto
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/20/08
lol, i think we pretty much get the idea of what menu and banner ppl want.......
Student
7170 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / On EARTH~!!
Offline
Posted 9/20/08
Menu : 1

Banner : 2
19146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 9/20/08
Okay, i will add your vote ^-^.
Ikuto
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/22/08
we still need more votes!! >.< menu 2 is definatly winning, but the banners are so close, we still need a clear winner!
71054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 9/22/08
i seeeeeeeeeee. ...................
19146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 9/23/08
The Banners are sure more popular then the Menu
71054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 9/23/08
ahahaha yeah............
Ikuto
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/25/08
lol, yea cuz a lot of ppl like both yoru X miki and tadase cuz they're cute!! xD
Ikuto
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/25/08
but we'll just have to wait for a clear result..........
Posted 9/25/08
LOL.yup after this we can open the cafe!~meow havent been on for so long:P
71054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 9/25/08
yeah u havnt. yay!cant wait!!!!!!!!!
Ikuto
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/26/08
lol!! NEKO CHAN!!!! xD woohoo the cafe's gonna open soon!!
71054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 9/26/08
yeah cant waittttttt!!!!!!!!!
Ikuto
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/27/08
menu 2: 15 votes
banner 2: 14 votes

i think we have our winners!! xD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.