First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
To your crush
Posted 11/24/08
my lg* =3= i love die you* lol i dont think he'll read this.
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 11/24/08
i think i use to like u....O_O
20321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Las Vegas, NV
Offline
Posted 11/24/08
to that person:

it's nice that even though we're so far away we still talk to each other.
our little talks are the source of my inspiration and i'm really thankful we're still close even though so many things happened all throughout the years.

----

ewww cheesy. lol
31617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/24/08
Dear you,

I don't have a crush on anyone right now.

Sincerely, Kristine
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/24/08
go fuck yourself
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Denver
Offline
Posted 11/24/08
Hope you're back from the furry convention soon, you sick f*ck
244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 11/24/08
dear xoxox,

i'm glad we're dating now.
y18
3910 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / hmmmmm is that right
Offline
Posted 11/24/08
-i love you and i will always wanna be with you
you dont know who i am but i still love you
i always will no matter what
if you say you dont love me i will still think about the moment i saw you
i love you crush and will never forget you
i only wished you knew me before then
so we would frolic in a meadow or a beach full of sand
but soon youll move and i hope it never ends
i love you crush and wil never forget you
I just hope you wouldnt forget me too
6504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 11/24/08 , edited 11/24/08
HAHA. Reading this thread made me laugh. SO, I'll post something just for fun.

Dear Mr. Crush:

You're sadistic and more then a little bit nerdy. You also have a weird way of talking. And you have some kinda bad habits.
BUT.
You're funny because you're sadistic, and your nerdyness amazes me. (In a good way)
Your way of talking is just like mine, and that's why I think it's so strange. And I have just as many bad habits. (Though they are different)
You're also one of the few guys I know who can actually write literate e-mails without sounding like a complete and utter retard.
I'm not deeply in love with you or anything. (That'd be strange!) Butttt, I do like you a lil bit.
5021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / berrytopia♥
Offline
Posted 11/24/08
ahhhhhhhh love ya babe!♥
Posted 11/24/08
To Xxxxx

Maybe, just maybe, one day I can see you again...
I would be eternally happy for you to say I love you,
Maybe, that was all I really wanted.....

--------------------
2469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Seattle, WA
Offline
Posted 11/24/08

kagome_a_emo wrote:


divine_newb wrote:


kagome_a_emo wrote:

欧文 你的屁股很可爱!


rofl, smack it then


haha kinky much?
i wouldnt touch guys unless they let me
:P
it would have to be the best butt ive ever seen on a guy that charming


lol i thought u were kinky tho
17 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / uh, a room, in a...
Offline
Posted 11/24/08
I see you every week, yet you never say anything to me, you just look past me and talk to my friends. Im not pretty but you could talk to me! What happened? We used to talk everytime we saw eachother, but now it's like i no longer exist!! What happened?!?
2747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Toronto, Canada
Offline
Posted 11/24/08
Dear future lover,

Did you like get hit my a bus or something?
-Dezz
Posted 11/24/08

DezzRulz wrote:

Dear future lover,

Did you like get hit my a bus or something?
-Dezz

Nope.
It missed me.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.