First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
MTV Looks to Cast Anime Fans for True Life Episode
9631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / 地球
Offline
Posted 9/7/08
Posted 9/7/08 , edited 9/7/08
Nope.
Hate Being In Front Of Cameras.
10455 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / *insert location...
Offline
Posted 9/7/08
u gotta be kidding me
27158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / 大迷宮
Offline
Posted 9/7/08
MTV; what a rip off.
Trying their best to gain the viewers trust again, huh.
1563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / America.
Offline
Posted 9/7/08
omg.... MTV always kills everything... >___>
8233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
inside your head
Offline
Posted 9/7/08
i dont give any damn......
14437 cr points
Send Message: Send PM GB Post
71
Offline
Posted 9/7/08
Yes, because I'm tired of not being filmed while I watch anime nude.
7674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 9/7/08
Are they serious? Mtv might as well put a "Otakus needed" sign on everything.
1708 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / infront of my com...
Offline
Posted 9/7/08
i have to watch this!!!!!!!
Posted 9/7/08
Too bad for them because It's not happening.
2076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Atlanta, Ga.
Offline
Posted 9/7/08
This will only end in TEARS!!! They are not going to be Fair and balanced on this issue...they are simply going to make us ALL look like a bunch of CRAZED OTAKUs.....
Posted 9/7/08
lol who would participate?
7999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / behind u :O!!!
Offline
Posted 9/7/08
i kno id participate rofl!!
XD
77 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / stars&birds
Offline
Posted 9/7/08
they'll never understand the culture

:\

watch them find the craziest of crazies

sigh
Posted 9/7/08
A Anime fan in True Life on MTV? Those shows are all bullshit, not only they'll never understand anime, but also a lot of things that they don't understand and twisted it and ruin everything.

MTV should bring music videos back and stop making these crappy shows.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.