First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply I LOVE THIS GROUP
Posted 9/12/08

shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


IceDragon03 wrote:

i give up..u win..


Yay i win^^


wait how did u win????


Ummm absolutely nothing^^


oh..


I win self pride & I get to boast that pimp picture of ice saying that he's a pimp^^


really??




Yeah I boast this pic^^


oh.. lol


LOL what? its true look at him.........he looks way better than me^^ (no homo)


true...


LOL yes i win^^ *dances*Finally someone who thinks I'm worser looking than him......ummmmm 1 to like 29 o_O I need a lot more.............


well i think u both r even.. u both look cute!! ^^


thanks but I gotta pretend i didn't hear that *whistle*


okay...


LOL sorry I'm stubborn when it comes to how I look.........


i know..


I'm sorry if I'm making you upset TT_TT


its okay! anywayz im not upset...


It seemed like you were IDK kinda not hppy XD you seem kinda short answering things.


oh.. yeah i know..
Creator
12329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / San Diego
Offline
Posted 9/12/08

Dark-Vampire-girl wrote:

oh.. yeah i know..


There you go again XD jkjk so yeah he pimpin............
Posted 9/12/08
Richard if u thur me is on now and really sick..
i think im leave agin soon....
Posted 9/12/08

shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:

oh.. yeah i know..


There you go again XD jkjk so yeah he pimpin............


srry..
i c..
he's online right now...
Creator
12329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / San Diego
Offline
Posted 9/12/08

Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:

oh.. yeah i know..


There you go again XD jkjk so yeah he pimpin............


srry..
i c..
he's online right now...


LOL yeah he is but he's got the flu or something.
Creator
12329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / San Diego
Offline
Posted 9/12/08

IceDragon03 wrote:

Richard if u thur me is on now and really sick..
i think im leave agin soon....


LOL okay then Vince's house tomorraw
Posted 9/12/08

shadowblade12 wrote:


IceDragon03 wrote:

Richard if u thur me is on now and really sick..
i think im leave agin soon....


LOL okay then Vince's house tomorraw


i dont think i should hav gone 2 school 2 day...
PM me plz...
da thinz im goin ta tell u...no one
else can no...
Posted 9/12/08

shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:


shadowblade12 wrote:


Dark-Vampire-girl wrote:

oh.. yeah i know..


There you go again XD jkjk so yeah he pimpin............


srry..
i c..
he's online right now...


LOL yeah he is but he's got the flu or something.


i know.. it sucks that he's sick..
Posted 9/14/08

IceDragon03 wrote:

I like spicy tacoz


i like tacos too
Posted 9/14/08

Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:

I like spicy tacoz


i like tacos too


mmm well i like them morz!!!!
Posted 9/14/08

IceDragon03 wrote:


Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:

I like spicy tacoz


i like tacos too


mmm well i like them morz!!!!


i eat them every day so HA!!!!!
Posted 9/14/08

Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:


Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:

I like spicy tacoz


i like tacos too


mmm well i like them morz!!!!


i eat them every day so HA!!!!!


i do them and then eat them...
Posted 9/14/08

IceDragon03 wrote:


Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:


Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:

I like spicy tacoz


i like tacos too


mmm well i like them morz!!!!


i eat them every day so HA!!!!!


i do them and then eat them...


ok i dont like tacos that much!!!!
Posted 9/14/08

Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:


Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:


Datgurl wrote:


IceDragon03 wrote:

I like spicy tacoz


i like tacos too


mmm well i like them morz!!!!


i eat them every day so HA!!!!!


i do them and then eat them...


ok i dont like tacos that much!!!!


lolz me winz and...let stop talkin about tacos...im gettin hungery x_x
Posted 9/27/08
OMG i love this group
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.