First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply What you want to be thread.
Moderator
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/10/08 , edited 9/19/08
i just noticed we doesn't have a thread on this and many people (including me. XD)
posted what they want to be in this RP.. so, here goes..

i want to be Kanata-kun's imouto-chan (younger sister).. X3
Moderator
12076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Taemin's House
Offline
Posted 9/10/08
weee~!! me wants to be his child. LOL
Moderator
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/10/08

Azmaria28 wrote:

weee~!! me wants to be his child. LOL


if your going to be his child..
your going to be..
hmm.. my niece?..
is that right..
Moderator
12076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Taemin's House
Offline
Posted 9/10/08

tennis19 wrote:


Azmaria28 wrote:

weee~!! me wants to be his child. LOL


if your going to be his child..
your going to be..
hmm.. my niece?..
is that right..


hai deshuuu..:)) aunt toni!! haha!
Moderator
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/10/08

Azmaria28 wrote:

hai deshuuu..:)) aunt toni!! haha!


okei.. that freaks me out.. hahaha.. =))
it doesn't fit my name.. XDD
Moderator
12076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Taemin's House
Offline
Posted 9/10/08
that's okay! haha! but me ish also getting used to it.
i was used to call you neechan.:))
Member
28872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / moon
Offline
Posted 9/10/08
i want to be his best friend! ^^
Moderator
12076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Taemin's House
Offline
Posted 9/10/08

animaelovvahjene wrote:

i want to be his best friend! ^^


yey~!! my otosan't bestfriend!! konnichiwa!! ^-^
Member
28872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / moon
Offline
Posted 9/10/08

Azmaria28 wrote:


animaelovvahjene wrote:

i want to be his best friend! ^^


yey~!! my otosan't bestfriend!! konnichiwa!! ^-^


konbanwa! woah! does that mean im older than you?
Moderator
12076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Taemin's House
Offline
Posted 9/10/08
i think so.
hihih..
Creator
11219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/10/08

tennis19 wrote:

i just noticed we doesn't have a thread on this and many people (including me. XD)
posted what they want to be in this RP.. so, here goes..

i want to be Kanata-kun's imouto-chan (younger sister).. X3


oh, so sorry~!
im still thinking how to emphasize that..
honto ni gomen nasai~!
i want to make it the BEST,
so pls. wait a little longer
Moderator
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/10/08
@azmaria..
ahaha.. yeah.. XD

@animaelovvahjene..
my nii-chan's best friend.. yoroshiku.. XD

@irishie..
that's okay..
i'm not rushing you.. it's just that i can't wait.. lol.. :lol:
please forgive me..
Creator
11219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/10/08

tennis19 wrote:

@azmaria..
ahaha.. yeah.. XD

@animaelovvahjene..
my nii-chan's best friend.. yoroshiku.. XD

@irishie..
that's okay..
i'm not rushing you.. it's just that i can't wait.. lol.. :lol:
please forgive me..





i understand ~!!
haha..
me too, i can't wait, but i can't make it just so simple
Moderator
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/10/08

irishie wrote:

i understand ~!!
haha..
me too, i can't wait, but i can't make it just so simple


ahaha.. i'll keep this thread updated as much as i can so that if you already finished the preparations for the
RP thread we already have our characters.. ^_^
but your the one whose going to decide about the wives of course..
Creator
11219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/10/08

tennis19 wrote:


irishie wrote:

i understand ~!!
haha..
me too, i can't wait, but i can't make it just so simple


ahaha.. i'll keep this thread updated as much as i can so that if you already finished the preparations for the
RP thread we already have our characters.. ^_^
but your the one whose going to decide about the wives of course..


ooohh.. yeah, is till need to think on how to choose wives
lot's of things to do and to think.. uuhh, so stressful

First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.