First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Perasaan korang menghadapi PMR 2008
Posted 9/11/08
Ape perasaan korang bile PMR dah dekat? .. 33 hari je lagi.....!!
Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 9/12/08
Boleh tanye lagi ke..mesti la gementar...n takut cuz' PMR kan exam penting...
ape2 pun aku nak kena blaja SEJ,MAT n SNA betul2 cuz'dalam bnyk2 soalan,soalan ini la yg paling susah!!!
Malaysian
4450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / anywhere but home
Offline
Posted 9/13/08

luv_atiqah wrote:

Boleh tanye lagi ke..mesti la gementar...n takut cuz' PMR kan exam penting...
ape2 pun aku nak kena blaja SEJ,MAT n SNA betul2 cuz'dalam bnyk2 soalan,soalan ini la yg paling susah!!!


same la kite 3 subjek tu payah giler..pening aku nk jawab
Malaysian
2625 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia ~~~ Labu...
Offline
Posted 9/14/08
wlpun ko nampak aku slmba/blur/no pressure dlm kls
jauh bizanya dgn yg bnr.....
ko nda pa la
nano ko gajoan math yg aku ni XXXXX
tasukete.....
Malaysian
1010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 9/16/08
aku......ape yang korang rase...mcm tu la yang aku rasa.....al mesti la KOWAII~
Malaysian
1203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / TwiLiGhT ToWn
Offline
Posted 9/16/08
yeker korang rase mcm tuh??
dulu aku slumber ajer..
alah..
dun worry..
bknnyer ssh mcm percubaan pon..
XD
Posted 9/18/08

aTHiME wrote:

wlpun ko nampak aku slmba/blur/no pressure dlm kls
jauh bizanya dgn yg bnr.....
ko nda pa la
nano ko gajoan math yg aku ni XXXXX
tasukete.....


hahaha..walaupun aku jaguhan..jgn arr pggl aku ngan glrn tu... kang time PMR aku tk dpt skor.. hancus aku.. TP yg plg penting aku nk study MATH, SN ans SEJ termasuk la subjek yg plg aku lemah GEO....

Posted 9/18/08

Ahhku wrote:

yeker korang rase mcm tuh??
dulu aku slumber ajer..
alah..
dun worry..
bknnyer ssh mcm percubaan pon..
XD



Yeke... PMR lgik seng dr trial exam?..
kalau mcm tue.. best arr...

Posted 9/18/08

luv_atiqah wrote:

Boleh tanye lagi ke..mesti la gementar...n takut cuz' PMR kan exam penting...
ape2 pun aku nak kena blaja SEJ,MAT n SNA betul2 cuz'dalam bnyk2 soalan,soalan ini la yg paling susah!!!


Math senang je... ko nak msk kelas science?
Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 9/19/08

nanoha_alex wrote:


luv_atiqah wrote:

Boleh tanye lagi ke..mesti la gementar...n takut cuz' PMR kan exam penting...
ape2 pun aku nak kena blaja SEJ,MAT n SNA betul2 cuz'dalam bnyk2 soalan,soalan ini la yg paling susah!!!


Math senang je... ko nak msk kelas science?


YES..cuz' mak aku yg suruh...klu diikutkan aku x tau nak msk kelas ape!!!
tapi nak wat cam ne..dah mak yg suruh,ikut je la..~!!!(T_T)
Malaysian
1203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / TwiLiGhT ToWn
Offline
Posted 9/19/08

nanoha_alex wrote:


Ahhku wrote:

yeker korang rase mcm tuh??
dulu aku slumber ajer..
alah..
dun worry..
bknnyer ssh mcm percubaan pon..
XD



Yeke... PMR lgik seng dr trial exam?..
kalau mcm tue.. best arr...




mmg la sng..
tp kalo xblaja mampos jgk..
Posted 9/22/08

Ahhku wrote:


nanoha_alex wrote:


Ahhku wrote:

yeker korang rase mcm tuh??
dulu aku slumber ajer..
alah..
dun worry..
bknnyer ssh mcm percubaan pon..
XD



Yeke... PMR lgik seng dr trial exam?..
kalau mcm tue.. best arr...




mmg la sng..
tp kalo xblaja mampos jgk..


tue aku tau la... ko punye result PMR ape?

Posted 9/22/08

luv_atiqah wrote:


nanoha_alex wrote:


luv_atiqah wrote:

Boleh tanye lagi ke..mesti la gementar...n takut cuz' PMR kan exam penting...
ape2 pun aku nak kena blaja SEJ,MAT n SNA betul2 cuz'dalam bnyk2 soalan,soalan ini la yg paling susah!!!


Math senang je... ko nak msk kelas science?


YES..cuz' mak aku yg suruh...klu diikutkan aku x tau nak msk kelas ape!!!
tapi nak wat cam ne..dah mak yg suruh,ikut je la..~!!!(T_T)


owh..ok la tue...

Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 9/22/08

nanoha_alex wrote:


luv_atiqah wrote:


nanoha_alex wrote:


luv_atiqah wrote:

Boleh tanye lagi ke..mesti la gementar...n takut cuz' PMR kan exam penting...
ape2 pun aku nak kena blaja SEJ,MAT n SNA betul2 cuz'dalam bnyk2 soalan,soalan ini la yg paling susah!!!


Math senang je... ko nak msk kelas science?


YES..cuz' mak aku yg suruh...klu diikutkan aku x tau nak msk kelas ape!!!
tapi nak wat cam ne..dah mak yg suruh,ikut je la..~!!!(T_T)


owh..ok la tue...



ok?? x OK langsung~....sume kwn kite msk kelas yg diorg nak.tapi aku???
Posted 9/22/08


sabar...s'kiranye awk diberi pluang msk kls yang ko nak.. kelas ape ko pllih bat mase ni?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.