First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Mom steals daughter's identity to be a cheerleader
320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / California
Offline
Posted 9/13/08
Wow...Next thing you know, grandmas might will sneak into your school to become football players.
2710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 9/14/08
She is seriously messed up for thinking of something like this...

But what's even more messed up was that the school faculty actually fell for it.
4644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ...
Offline
Posted 9/14/08
damn u guys are fast, i was just reading it lol
16324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Bangalore,India
Offline
Posted 9/14/08


Oh God! IT is supposed to be a 15 year old?
1951 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / La La Land~~
Offline
Posted 9/14/08
LOOOOOOOOOOL she looks really old i dunno how they couldve let her through -.- theyre as dumb as her
27158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / 大迷宮
Offline
Posted 9/14/08
That's just the way of how aging people would think in an oblivious way.
Sad.... Really sad.
Posted 9/14/08
lol, Get a life xP
798 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / UK
Offline
Posted 9/14/08
there's no way she could pass for 15.... what a load of twits!
2474 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Barking
Offline
Posted 9/14/08 , edited 9/14/08
That's so messed up but I can see why she'd want to do that.
Posted 9/14/08
33 year old woman acting like a 15 year old girl? That would've been a little bit obvious, wouldnt it? Hahaha!
Posted 9/14/08
What i want to know is how in the world did she get away with that without no one noticing?
5452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / World Heritage Si...
Offline
Posted 9/14/08
LOL..those people are so dumb. That woman looks like 33 years old and yet they think she is 15?? LOL
Posted 9/14/08 , edited 9/14/08
HAHA!! What a mum!

*looks suspiciously at her school mates now* omg I think there is one!!!! Damn...I am already over 21...so it doesn't work in Uni any more.ಠ_ಠ

Floetry~
4552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/14/08
what the fuck? how can they not tell she isn't 15? LOL
Posted 9/14/08

h4x0rz wrote:



Oh God! IT is supposed to be a 15 year old?


Oh shit! She looks like Eileen Wournos.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.