First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Anime couple that u want to happen but know never will
Posted 9/16/08
haruhi and lelouch... total world domination if ever that happens...
6717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Earth
Offline
Posted 9/16/08 , edited 9/16/08

demonicshii-chan30 wrote:

hayate and pink haired girl [i dunno teh name]- hayate no gotoku

edited~
pink haired girl- hinagiku katsura. right?


The fan-boys (including me) shall make it possible.
Posted 9/16/08

BrylleNoGotoku wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

hayate and pink haired girl [i dunno teh name]- hayate no gotoku

edited~
pink haired girl- hinagiku katsura. right?


The fan-boys (including me) shall make it possible.


count me in hinagiku is teh sex.
5 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 9/16/08
Yuuki Rito and Golden Darkness from To Love Ru
Posted 9/16/08

BrylleNoGotoku wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

hayate and pink haired girl [i dunno teh name]- hayate no gotoku

edited~
pink haired girl- hinagiku katsura. right?


The fan-boys (including me) shall make it possible.


LOL.fan-boys,huh?
8645 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your dreams ;3
Offline
Posted 9/16/08
yuki x tohru
kaoru or hikaru x haruhi
brera x ranka
1541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Maryland
Offline
Posted 9/16/08
Haruhi and Kaoru from OHSHC... I really like Tamaki and all, but I think Kaoru is so cute!!!!!
1541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Maryland
Offline
Posted 9/16/08

o0YUMi0o wrote:

yuki x tohru
kaoru or hikaru x haruhi
brera x ranka


Ah! I didn't see your post! Glad to see someone with the same vision! ^high five^ (kaoru or hikaru x haruhi - I kinda perfer Kaoru though...
6717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Earth
Offline
Posted 9/16/08 , edited 9/16/08

demonicshii-chan30 wrote:


BrylleNoGotoku wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

hayate and pink haired girl [i dunno teh name]- hayate no gotoku

edited~
pink haired girl- hinagiku katsura. right?


The fan-boys (including me) shall make it possible.


LOL.fan-boys,huh?


Of course. Anyway, Kenjiro Hata will not waste more than 3 volumes of manga just for Hinagiku. I'm pretty sure he's more in favor of her than Nagi.

Otherwise, this scene will be wasted

2346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / dipolog city
Offline
Posted 9/16/08 , edited 9/16/08
Sasuke and Sakura
Shurie and Ryuuki
Ikki and Ringo
2520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / how i wish that i...
Offline
Posted 9/16/08 , edited 9/16/08

amazontree16 wrote:

i know this is manga but Mizuki and Nakatsu^^ and i hated how absolute Boyfriend ended...WTF!!
Sakura and Sai


you mean absolute boyfriend anime versiion? is there one?

if you mean the manga version...yeah me too. the ending sucks! hahaha
Posted 9/16/08

BrylleNoGotoku wrote:


demonicshii-chan30 wrote:


BrylleNoGotoku wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

hayate and pink haired girl [i dunno teh name]- hayate no gotoku

edited~
pink haired girl- hinagiku katsura. right?


The fan-boys (including me) shall make it possible.


LOL.fan-boys,huh?


Of course. Anyway, Kenjiro Hata will not waste more than 3 volumes of manga just for Hinagiku. I'm pretty sure he's more in favor of her than Nagi.

Otherwise, this scene will be wasted



LOL.but if hayate would end up to hinagiku.where's nagi?
5576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Hogsmead
Offline
Posted 9/16/08
nejihina!

sasuhina

lelouch and cc
159 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Davao City, Phili...
Offline
Posted 9/16/08
Hotori Tadase and Fujisaki Nadeshiko ~ shugo chara..

unfortunately, Nadeshiko is a guy!! haha
6717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Earth
Offline
Posted 9/16/08

demonicshii-chan30 wrote:


BrylleNoGotoku wrote:


demonicshii-chan30 wrote:


BrylleNoGotoku wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

hayate and pink haired girl [i dunno teh name]- hayate no gotoku

edited~
pink haired girl- hinagiku katsura. right?


The fan-boys (including me) shall make it possible.


LOL.fan-boys,huh?


Of course. Anyway, Kenjiro Hata will not waste more than 3 volumes of manga just for Hinagiku. I'm pretty sure he's more in favor of her than Nagi.

Otherwise, this scene will be wasted



LOL.but if hayate would end up to hinagiku.where's nagi?


Nagi shall be a substitute.


First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.