Bushido
Posted 9/16/08
i have a book called Bushido, Samurai ethics and the sould of Japan by Inazo Nitobe. My brother gave it to me from Japan!!!! YAY IM MAKING A RANDOM POST!!!
Posted 9/16/08
what abt it? bushido,what a wierd name.
17344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Crapsack World
Offline
Posted 9/16/08

demonicshii-chan30 wrote:

what abt it? bushido,what a wierd name.


Bushido, meaning way of the warrior. It's a japanese code conduct dated back to the Tokugawa Era.
Posted 9/16/08

Maou068 wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

what abt it? bushido,what a wierd name.


Bushido, meaning way of the warrior. It's a japanese code conduct dated back to the Tokugawa Era.


oh. .LOL>
Posted 9/16/08
lol i bet im gonna get alot of mean messages 0.o this is going to be epicness since im an epic person!!
Posted 9/16/08
Yeah....
Bushido....
Code of the Samurai......
What about it......
Posted 9/16/08

vietgirl11 wrote:

Yeah....
Bushido....
Code of the Samurai......
What about it......


idk its something that just happened to be lying on my desk. I was kind of being stupid 0.o. I like posting random crap on this site and seeing the moderators get all serious over something so stupid.
15439 cr points
Send Message: Send PM GB Post
71
Offline
Posted 9/16/08
Thank you all for trying to make the world a better place
172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Silicon valley
Offline
Posted 9/16/08
502.38. Bushido

502.38a Bushido is a triggered ability. “Bushido N” means “Whenever this creature blocks or becomes blocked, it gets +N/+N until end of turn.” (See rule 309, “Declare Blockers Step.”)

502.38b If a creature has multiple instances of bushido, each triggers separately.
Posted 9/16/08

dark_demon wrote:


vietgirl11 wrote:

Yeah....
Bushido....
Code of the Samurai......
What about it......


idk its something that just happened to be lying on my desk. I was kind of being stupid 0.o. I like posting random crap on this site and seeing the moderators get all serious over something so stupid.


Lolz.
Thumbs up on random spam.
388 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Wouldn't you like...
Offline
Posted 9/16/08

demonicshii-chan30 wrote:

what abt it? bushido,what a wierd name.


Bushido also means "Samurai"
solkei 
65012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Bronx,NY
Offline
Posted 9/16/08

Maou068 wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

what abt it? bushido,what a wierd name.


Bushido, meaning way of the warrior. It's a japanese code conduct dated back to the Tokugawa Era.


correction it dates way futher back than just the tokugawa era, try the hien period
Posted 9/16/08

TheDarkDiaster wrote:


demonicshii-chan30 wrote:

what abt it? bushido,what a wierd name.


Bushido also means "Samurai"


i know it already.
21858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Ottawa, Ontario
Offline
Posted 9/16/08
isnt bushido also a type of clothing a swordsman wears. cuz in one piece vivi kept calling zoro mr. Bushido. im just wondering if it is.
107164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Chicago, IL
Offline
Posted 9/17/08
Total spam thread.

Locked
You must be logged in to post.