Shida Mirai ,Ryo N. And Yamapi can u help?
2684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New York,USA
Offline
Posted 9/16/08
Sorry for posting a stupid topic but i heard that Actress Shida Mirai starred in Drama's with Ryo Nishikido and Yamashita Tomohisa is this true??? if so can you please tell me what shows...
2684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New York,USA
Offline
Posted 9/16/08 , edited 9/16/08
you know i don't think she was with ryo nishikido i think that person may have meant ryosuke yamada for ryo but why did the person who told me put yamapi did she star in something with him
3036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Yemen ^^v
Offline
Posted 9/17/08
waaah honto??!!!
well...ehmm..about yamapi.....it's NO!!....cuz i watched nearly all yamapi's dramas!!
and shida is not with him!!
but i dunno about nishikido-kun!!
ahha ya...shida is having a new drama on 2009...maybe ryo will act with her!!!
YAY~ ^_^!!
833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / san fernando la u...
Offline
Posted 9/17/08

mecco wrote:

waaah honto??!!!
well...ehmm..about yamapi.....it's NO!!....cuz i watched nearly all yamapi's dramas!!
and shida is not with him!!
but i dunno about nishikido-kun!!
ahha ya...shida is having a new drama on 2009...maybe ryo will act with her!!!
YAY~ ^_^!!


your prime pic. is kanata hongo!!!!!!!!!!!
kawaiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Johnny and the JE...
Offline
Posted 9/17/08

mecco wrote:

waaah honto??!!!
well...ehmm..about yamapi.....it's NO!!....cuz i watched nearly all yamapi's dramas!!
and shida is not with him!!
but i dunno about nishikido-kun!!
ahha ya...shida is having a new drama on 2009...maybe ryo will act with her!!!
YAY~ ^_^!!


OMG!!! Kanata is so kawaii!! I want to GLOMP him! *glomps!* Don't know a thing about Shida and Pi's drama. Aren't they a little too old for her?
3036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Yemen ^^v
Offline
Posted 9/17/08

c0rin wrote:


mecco wrote:

waaah honto??!!!
well...ehmm..about yamapi.....it's NO!!....cuz i watched nearly all yamapi's dramas!!
and shida is not with him!!
but i dunno about nishikido-kun!!
ahha ya...shida is having a new drama on 2009...maybe ryo will act with her!!!
YAY~ ^_^!!


OMG!!! Kanata is so kawaii!! I want to GLOMP him! *glomps!* Don't know a thing about Shida and Pi's drama. Aren't they a little too old for her?


haaaaaaaaaaaaaai kanataaaaaaaaaaaaaaa~~
kawaiiiiiiiiii~~!!
hmm too young??!!
well i'm the same age as her....and i like yamapi
am i too young for him??
hehehehehee!!!
well...i'm not too young for kanataaa~~!!
Posted 9/17/08
No personal threads please. Next time just use the Drama Help thread or google. =]

~locked
You must be logged in to post.