First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Dorms~
8419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wonderland
Offline
Posted 9/19/08

miley26 wrote:


mimi92_hyuga wrote:

kawaii dorm plz





Luna681993 wrote:

Can i be in the Kawaii Dorm pls?? :D





NeonWinter wrote:

Oki Dorm, please? ;D





Miyuxkanata wrote:

could i be in the kawaii dorm?





animeLover_green wrote:


wanna be at kawaii dorm ^-~





0o0purple_cow0o0 wrote:

can I be in the Kawaii dorm? :3





kirarin1496 wrote:

kawaii dorm please!!





BlueSparkle wrote:

i wanna be in the Kawaii Dorm!! ^^





princesslovekawaii17 wrote:

can i be in kawaii dorm??


All done!!~ ^^


Thanxxx
Moderator
12010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / 요기 있어
Offline
Posted 9/19/08
maybe i'll just go with the oki dorm room
Posted 9/19/08


do you need to do something to be able to pick a dorm??
if nt, i would like to be in kawaii dorm plz~

Member
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your room!
Offline
Posted 9/19/08
can i be in the oki dorm!>3<
2210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/19/08
Can i be in the Kawaii Dorm?
Member
2098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Make a crazy guess
Offline
Posted 9/19/08
Can I be in the Kawaii dorm?
Member
1299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California, USA
Offline
Posted 9/19/08

miley26 wrote:


ois9 wrote:

hmm.... If your a teacher can you host your own dorm?


gomen ne..nope >.<..


kk then xD

Posted 9/19/08
uh whats oki?
Member
3154 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Washington- in my...
Offline
Posted 9/19/08
I wanna be in the oki dorm
Member
11948 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Somewhere far,far...
Offline
Posted 9/19/08
Kawaii Dorm please
Member
31963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / singapore^^v
Offline
Posted 9/19/08
kawaii dorm??
Member
6223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In Hell and Happy...
Offline
Posted 9/19/08
Oki Dorm Please ^^
Member
254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / the world of anim...
Offline
Posted 9/19/08
nid do anytin 2 join dorm???
if not can i be in de kawaii dorm?>.<
Member
19031 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Philippines
Offline
Posted 9/20/08

miley26 wrote:


heidigirl wrote:

can i be in kawaii dorm?


AlriteS~ =)


arigatou... miley chan...

Member
9695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 9/20/08
can i be in the oki dorm??~~~~~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.