First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Johnny's Juniors
2359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/6/07
Happy birthday, Morimoto Ryuutarou...even if it was actually yesterday in Japan times, LOL. Yay for Tap Kids!

@Riana: Wow, I never thought of comparing Taiyo and Moco before! o_o That's actually sort of true, they're both tall...XD
Aww, you don't like Kawai? I think Kawai's awesome, but that's just me...his MatsuJun impersonation is hilarious! XDD And the shirt rip in Star Seeker...LOL, yeah...

@Tiffany: O^O!! Tomita Mao used to be in Kisumai? Wow! I didn't know that. XD Guess we learn something new every day~
1036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / JE + Lead world =]
Offline
Posted 4/6/07
GAH i LOVE the juniors xD (maybe that's why my account is full of their vids ne...*^^*)
=D especially Ya-ya-yah and Kis-My-Ft2 and Yuto and Morimoto =D J.J. Express is growing on me ^^...though i still can't believe that Inoo grew up that fast...T__T he was SO PRETTY when he was younger T__T

i remember back when Shoon was the tallest in the group and way back when there were six Ya-ya-yah members ^^;; lol so long ago~! =D I miss Chibi Yabu too T__T !!! His chibi voice was so amazing that I started loving the Juniors because of it. *^^*
2359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/6/07
^ OMGOMG. J.J.Express~ <3 XD
Yessss! When I look back at old clips of Inoo...D: I can't believe he's almost, like, 17...especially with Matsumoto...he was sooo pretty! Straight hair and everything, LOL. I miss Macchan, though.

XD
Yeah! Shoon used to be like, the tallest...and now he's like one of the shortest, LOL. Taiyo shot up like whoa and Yabu's gotten pretty tall himself...when he used to be like, one of the chibi-est as well...o_o; I love how you can tell they're getting tall, though...like in that one Shounen Club game with the tricycles and stuff...Taiyo couldn't even get on his...XDDDD And then Yabu fell over halfway through the race...PRICELESS moments. XDDD <33 ~ They're such dorks.
1036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / JE + Lead world =]
Offline
Posted 4/6/07
^--LMAO!!! OMG that Shonen Club episode made me laugh SO HARD!!! haha xD
Poor Taiyo and Yabu...they went. against the shorter people!!! UNfair~!! (but pretty comical) =D

lol yeah~!!! Matsumoto and Inoo in that one pre-pre-pre-pretty clip...LoL! and there was one where Shoon played the cool guy saving Inoo from Koyama...xD haha those were the days when Inoo was definately the prettiest of all the JE Juniors xD
Nowadays I think it's Reon...^^:; lol (he's like an UBER pretty version of Shoon ^^, cept his voice is a lot deeper and he's taller too...-.-;;)...other than that...lol
2359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/7/07
^ I KNOW. XDD I love how amusing they are. Sometimes I wonder if they're doing it for the audience or it just happens that way, LOL.

Oh yeah! "Pre-pre-pretty~ Oh ho ho ho~" XDD Mmm, that one, too! 8D Inoo was like, a girl or something...XD Shoon the hero! Indeed, Inoo was definitely super purddyyy in his younger days. Not that he's not pretty now...but...maybe more like handsome... or something...XD He should definitely grow his hair out again!

Oooooh, Reon~ 8D I wish we got to see more of him...except for the age difference, him and Shoon could be like...twins or something, ROFL. It's so easy to tell that they're siblings, haha. He's like Taiyo, tall giant at a young age, LOL. XD AND HIS VOICE. Omgah, I know, it's so deep. o___o Shoon's like 4 years older and his voice isn't that deep...XDDD I wonder what his singing voice sounds like...
358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 4/7/07
lol i dont find yabu that cute, but he's expected to be the next yamap/kame o__o

but YUTO <3 yuto is awesome xD he's gonna be huge when he's a bit older i rkn.

shoon is alright too

2359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/7/07
^ LOL, next KamePi...I've heard that before, too, and I guess it comes from the fact that JE pimps Yabu, Hikaru, and Yuuto so much. XD Especially from what I heard about the new Shounen Clubs...which one comes out today, I think! *SPAZZ* In Japan, anyway...

Yuuto is pretty awesome...when he's not wearing those pink fuzzy outfits, ROFL. XD <3 He's finally growing up and looking more his age, which is really good. :DD "Pleasex3" is pretty catchy, too, I admit, LOL. XDD I personally like Yamada Ryosuke as well...him and Yuuto make a great duo...

Shoon...has great abs...XDDDD *shot*
1036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / JE + Lead world =]
Offline
Posted 4/7/07
OMG~! KamePi is LOVE!!! xD in nobuta~! haha
Yeah, Hikaru, Yabu and Yuto are both the new MCs!! not fair to the rest of the Juniors like A.B.C. who were formed before KAT-TUN were~!! T__T!!! They seem to play favorites alot ne...especially when you look at the front cover of the Johnny's Juniors calendar...the BIGGER circles were like hikaru yabu yuto kitayama and taipi and etc...T__T
I remember back when Hikaru's singing was yelling into the mic...-__-;; I love Hikaru though especially now~! haha he's so outgoing and HILARIOUS~! everything he says and does and his facial expressions...xD!!!

LoL yea, Yuto needs to BURN THAT PINK FLUFFYNESS!! Or at least write a letter of complaint to their costume designers cause that pink fluffyness doesn't make him any more mature or manlier...T__T haha...OH and Yuto's voice in Pleasex3 was AMAZING~! i was like, "WOW his voice is awesome!!!" It seems like his voice might start changing soon...It's like Yabu all over again ne...^^;; ...maybe him and Yamada are like the next TxT?

SHOON = ABS LOVE
2359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/7/07
XD Indeed, it is! Nobuta power~!
That sounds great! I can't wait to see them MCing...hope the Shounen Club is upped quickly on El Jay or something...can't wait to see it...>w<
That's true, though, A.B.C.'s been around for a really long time. D: !! They don't get as much love from Johnny's as they really deserve...and I mean, c'mon, THEY FLIP AND GO CRAZY AWESOME so why aren't they debuted yet...T__T
I know! D8
XDDD Ahaha...he was such a cute little kid. King of awkwardness! 8Db

YES. Everytime that I think, 'maybe Yuuto isn't so bad after all...o_o' I see that pink outfit again and then I'm like, "=____= Nevermind," so yeah, BURN IT! XD He just looks younger and younger with it...
Yesss! He seems at the right age for his voice to start changing...
OMG! That would be so cool. XD Instead of T&T it'll be Y&Y, ROFL. <33 That would be shoopar awesome!

INDEED. <33 That boy is amazing in many ways. XD And his smile is so cute~
1036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / JE + Lead world =]
Offline
Posted 4/7/07
Nobuta Power chunyu~! v(^___^)o
yes yes yes ^^ They have a Shokura community where they usually upload it really fast *^^*
Yeah, I wish that A.B.C. would get more attention...they're really talented *nods head* especially their ACROBATICS SKILLS~!!! lol (that explains the Acrobatics Boys Club...lol A.B.C. xD...funny guy that Johnny-san) =D they deserve so much more than being background dancers!!!
haha yeah! King of Awkwardness...lol but i think that Massu beat him in that one...xD haha the one where he was guessing the birthstones and the months with TxT was pretty funny...lol he had no idea what he was saying...Tackey just passed him for his courage xD

OMG!!! YxY!~!!! LMAO! that is so gooddddd~!!! I can't wait to see that come true!!! Super super super awesome~! lol yes...i think, if he doesnt burn it any time soon...we'll both go there ourselves and BURN IT OURSELVES!!! (and also lock the designer up in a closet and brainwash him into making Yuto seem more his age...rather than a 9 yr old little girl)

I CONCUR. He IS amazing...and he needs more attention!!! (lol i call his smile the box smile cause it's kinda rectangular~! so cute *^^*)
2359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/7/07
Teehee. >w<
Oh yeahh, huh~ Can't wait, then! :DD Hmm...should be airing soon in Japan...oh gosh, I'm so excited~ XDDD I'd like to see it before I have to go back to school on Monday. Maybe it'll inspire me, LOL.
Mmmhmmm! 8D Yeah, Johnny-san sure does like his acronyms...J.J.Express, Ya-Ya-yah, Kisumai, A.B.C., Kity...all acronyms! XDD Wow. Question? and Tap Kids got lucky, I guess. XD Haha.
Ahaha, yeah, I remember that, lol. Massu's "PAANDA" was soooo hilarious...XDD And Hikaru's like, "Don't invite Massu next time. -_-" Speaking of that segment, I just thought of Kawai's MatsuJun impersonation, LOL. XD And Tackey got all pissed when Kawai did an impersonation of him...

Y&Y~ <3 Instead of the Takkitsuba family, they can be the Yuutoyama family, ROFL. XDD I hope something like that does eventually come true~ I mean, seeing how much those two boys get pimped...
YES WE'LL BURN IT! Devise a plan to sneak past security and burn the horrible thing. XD And replace it with a better costume~ :DD Indeed, he doesn't need to be dressed like a 9 year old girl. +_+

Definitely! BOX SMILE LMAO. XDv But yeah, one of the funniest things about Shoon is when he raps, LOL. What was it...oh yeah, Wana! XD "UH, you know we got it like that~" That cracks me up every single time...x3 Though it's awesome that he gets solo lines that way...XD <3 ~
5131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / nyc
Offline
Posted 4/7/07
OMG! i saw that clip on youtube before. LOL massu was trying to make an awkward apsoophare(how the hell do you spell it?) LOL, THAT WAS FUNNY XDDD the tongue thing was cool but hikaru was really funny=)
1036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / JE + Lead world =]
Offline
Posted 4/7/07
I think it should be up by tmr afternoon *^^*...Their theme i think/ heard was "Start"~! xD Hikaru and Yabu both have their own section too in the SC where they answer letters from fans addressing "should i directly confess" kinda stuffs...^^;; lol they are to be called Shiroyagi and Kuroyagi apparently...(means white goat and black goat... ) Haha yeah...i noticed the acronyms a lot too! it's insane how he can come up with so many!!!
PAANDA~!!! LoL! it was so random I didn't get it and i just cracked up!! haha Massu is so cute ^^ ...AHH!! The MatsuJun impression Wwas AMAZING! I ROFL SO HARD! haha especially on the 2007.02.11 episode of Shounen Club A.B.C. sang WIsh and Kawai was dancing like MatsuJun~! Hahah ^^ LoL Tackey is so funny...what a child xD haha he can't be teased a little or else he gets angry! LoL

haha yeah~! Or it can be called NakaYama (?) LoL maybe not...But anyways~! haha they should take their time growing up for now =]. Cause if they grow up too fast...T__T I'd miss their Chibi*ness.
BUUUUURRRRRNNNN!!!! haha *^___^* I agree with the PLAN!!! LET's Put it into action!!! Operation: Burn Pink Fluffy*ness costume so Yuto can finally look mature a little. =]

AWW~! I Love when he raps~! It's so..goofy...but...cute...^^;; lol I agree with you, At least he gets the lines!! *nods* (don't worry about laughing at him...i do it too T__T) haha~! He also did Koki's rapping part "to go through fire and water" from Real Face...omg...the way he said WATER was so funny!!! it was like "WAU-TAA"...(Lol i wish i could over there and teach him english. ^^)
But he has a good voice, I don't get why he doesn't get more lines =[ him and Taiyo need more attention!!! NOW!!! (I get pumped up when talking about Yax3) haha or maybe i wanna see more Shoon/Reon like how they had that on the Jr Miracle Daisakusen ^^
2359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/8/07
Yup! Probably~ Can't wait...x3 Oh yeah! I wonder what it'll be like, with the new MCs and sections and everything...awesome, I'm sure! :DD I wonder how they'll be answering those kinds of letters, too, LOL...they seem to be in a mood for helping people...especially since that's a part of their new Ya3 show format, ne? XD
XDDD Only Massu could do something like that...even more awkward than Hikaru~
Yeah! So funny since they sang Wish, too, lol. Perfect for them! And then the little Totsu and Hasshi moment at the end was like <333.
Ahaha, Tackey! He failed him right away like "-______-" LMAO.

Ahh, Nakayama rolls off the tongue better~ XD Indeed! These Juniors grow up so fast...one minute they're chibi and so kawaii, and then the next they go all super pretty and tall and hot on everyone...XDD
\:DD/ YESSS! We can dress in cool ninja outfits, ROFL. X3v

Oh yeah~ XD!! The Real Face rap, too...I love it 'cause his face is so serious when he's rapping, LOL, and it's so cute. 8D;; Yeah, if we could teach them English...at least they're getting practice in JE's songs, I guess, haha.
Exactly! *gonk* Shoon and Taiyo are definitely overlooked, that's for sure. D: I mean, I love Yabu and Hikaru and all and I love how they're pimped but it's not fair to the rest of the group, ne~ Yeah, Shoon/Reon interaction would be awesome, tooo! XD They're so cute together...one day there should be like, a sibling medley or something and all of the Junior siblings can come out and sing, LOL. XD
942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 4/8/07
holy gayness batman
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.