First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
Asian Tomboys?
Posted 2/11/09 , edited 2/24/09
I'm white and a "Boy Tomboy"
You're mussing those who dress like girls though act like a boy.


anirhtak wrote:









Tomboys are cool! They rock!


Omg. First one.
Junikie's album. :O

9 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 2/12/09
im t0mb0y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
t0mb0y is k0ol!!!!!!!!!!!!!!!!
isn't??????
yup!!!!!!!!!!!
Posted 2/12/09
umm..I dun exactly understand what it means but I sometimes act boyish ans sometimes girly but most of the times boyish..XP
134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 2/16/09
ima boy tomboy lol but ppl seem to fink boy tomboys r depressed ppl coz dey try hard to act manyly


anyone here an got asian tomboy pics of someone in a new era hat coz i want to see what it looks like
Posted 2/16/09
So they're dykes?
13869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Xiah's Heart.
Offline
Posted 2/16/09
when i was in elementary school & middle school, being tomboyish was my thing, now, it's half boyish & half girlish
134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 2/17/09

JJT2 wrote:

is thier such thing as a tom girl? what do u call a boy who acts girly? do i sense a double standard? peace over war (btw, im a boy- the actual real thing )


boy who acts girly= CAMP
Posted 2/17/09
Posted 2/17/09
Used to , but right now I don't think so . (people once mistaken me as a boy for I wore a P.E. clothes with long pant and at that time I'm short hair .
Posted 2/17/09
im 1 of them
used to dress as a boi when i was little w/ a boi hair cut
and all tat shit
yeah but now little bit like a girl
which i dont want to become a ugly ass girly girl(sux being 1)
tom boyz rock
and yes im asain and a tomboy
got a prob w/ tat?! u better not
o ill jump yo ass j/k o would i
I DONT WANNA BE A GIRLY GIRL T.T
sad thing
and yes im still a tomboy so wat
got a prob w/ tat
then deal w/ it
shoot i hate u fucken pplz who fucken hate
so dont hate appreciate
common sense
DONT HATE APPRECIATE!!!!!!!!
5162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Himitsu♥♥ ~_^
Offline
Posted 2/17/09
I'm not tomboy and not girly either. I'm in the middle.
763 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / D:
Offline
Posted 2/17/09
I don't know. I'm just a girl. o_o I have girl habits and guy habits.
654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Downunder
Offline
Posted 2/18/09
Used to be one!
I'm a girly goth now hehe
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 2/18/09
Girly Tomboys and Boy Tomboys

I can come off as both.

Guy style! FTW!
Posted 2/21/09
I'm usually a tomboy, especially recently, since I'm so tired of being hit on by creepy old men.

Also I fucking love asian tomboys; they're sexy as hell and adorable. I will catch one some day
First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
You must be logged in to post.