First  Prev  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  Next  Last
Asian Tomboys?
868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / everywhere
Offline
Posted 3/22/09
sory to ask dat kind of Q
Posted 3/22/09
haha...I used to dress and act like a boy all the time, guess it was because it was easier to hang around with guys...I've toned it down now and only act like one sometimes i got the best of both worlds lol
7553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / over there.
Offline
Posted 3/22/09
hmmm. i wouldn't really consider myself a tomboy, but from the choices i would say Girl Tomboys: girls that look girly but act quite tough
pfft. just because i look cute doesn't mean i'm weak. the bastards.

*i'm just agitated. just before i post my favorite number and share it to the world, the forum gets locked. geez. typical.*
894 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in a box
Offline
Posted 3/22/09
not a tomboy but.. boyish..
6245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / Melotopia
Offline
Posted 3/24/09
im a used to be tomboy hahaha
Posted 3/24/09
I like tomboys period ^-^ they really know how to treat a guy if you know what i mean O.O
6362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In Ambiguity
Offline
Posted 3/24/09

Animelover25 wrote:

Hey,i'm an asian tomboy ^^. Is there anyone out here in crunchy thats the same?
I consider myself a neutral tomboy ^^

Types of Tomboys:

Girly Tomboys: girls that look like tomboys but are actually quite girly

Boy Tomboys: girls that look and act like boys

Girl Tomboys: girls that look girly but act quite tough

Neutral tomboys: A mix of both girl and boy behaviour but absolutely dresses boy-ish

Used to be Tomboy :A girl who used to be a tomboy, but then eventually lost it. May become totally girly or just a little and keep some boyish traits.

[Not me, but sooo cool!!]

BTW. If you're wondering why im only asking for Asians, its because I usually see non-Asian tomboys, so I was curious if there were any Asian ones out there =]. If you're not Asian, still feel free to post =D. And also, not all tomboys are lesbians, just to clarify that up. It is true that some tomboys are lesbians, but there are also many that are not ^_^.


I'm in between the Girl Tomboy and Neutral Tomboy and I'm also on the verge of becoming a complete lesbian. Doesn't help much does it? Bwahahahahahaha.
2233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Toronto, Canada.
Offline
Posted 3/24/09
so nostalgic...

last time i was ever exposed to cool, unbutch, cute tomboys ( of course werent lesbians... i hope ) was in my elementary days.

their so chill to be with! although when you look at them its obvious thier girls, eyes, face shape, how soft their cheeks were but still hung out like when you're with your boys!

I dont see 'em anymore tho ): did they conform into the hypebeast faggotry? ): I. MISS. THEM ):
Posted 3/24/09


Unni is kinda a tomboy at times. And she likes cosplaying~ ^^
1499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / somewhere in asia...
Offline
Posted 3/24/09
some tomboys are more handsome than us guyz...^^
6362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In Ambiguity
Offline
Posted 3/24/09

PretzelPerez wrote:

some tomboys are more handsome than us guyz...^^


I concur. I think some Takarazuka actresses are pretty goodlooking.
18551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / fried rice, noodles
Offline
Posted 3/24/09

johdirockette wrote:

Hey,i'm an asian tomboy ^^. Is there anyone out here in crunchy thats the same?
I consider myself a neutral tomboy ^^

Types of Tomboys:

Girly Tomboys: girls that look like tomboys but are actually quite girly

Boy Tomboys: girls that look and act like boys

Girl Tomboys: girls that look girly but act quite tough

Neutral tomboys: A mix of both girl and boy behaviour but absolutely dresses boy-ish

Used to be Tomboy :A girl who used to be a tomboy, but then eventually lost it. May become totally girly or just a little and keep some boyish traits.

[Not me, but sooo cool!!]

BTW. If you're wondering why im only asking for Asians, its because I usually see non-Asian tomboys, so I was curious if there were any Asian ones out there =]. If you're not Asian, still feel free to post =D. And also, not all tomboys are lesbians, just to clarify that up. It is true that some tomboys are lesbians, but there are also many that are not ^_^.



Do you even know what you are typing out? All that doesn't even make sense—false data. =)
Btw, there's no such thing as Boy Tomboy, they are boys =)
2140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 3/24/09
I didn't know there was such a broad genre of tomboy? Isn't a tomboy just a tomboy?

Isn't it a bit contradicting to be Girly and a tomboy? etc~
22696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 3/24/09
hmm ?
Posted 3/25/09 , edited 3/25/09
I am a neutral tomboy and i looooove spiky hair and boys stuff and most of my friends r tomboys but the problem is i have a tiny body but big boobs so some boys clothes don't suit me and sometimes i get very furious because of that and some tell me i better be girly because no matter how hard i try to look like boys it doesn't work
i wish i had smaller boobs and cut my hair like this :
First  Prev  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  Next  Last
You must be logged in to post.