WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
This week's site feature update (9/18)
2442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / M / i don't do random...
Offline
Posted 9/20/08
O_O uh huh.
52212 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / US
Offline
Posted 9/20/08
Yays, I didn' notice the faster pic uploadin' either tho, lolz.
8896 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Anime And Manga W...
Offline
Posted 9/20/08
GREAT THERE IS NO MORE SLOWING DOWN XD
Posted 9/20/08
D: i see a navigation bug D:

anyways, nice updates... i guess...
44654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / My own little wor...
Offline
Posted 9/20/08 , edited 9/20/08
yeah, its got less lag, but it randomized the file display order.
10746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / c i t y o f s n o w
Offline
Posted 9/20/08
yay!! that's good to hear!
35507 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wonderland ❤
Offline
Posted 9/20/08
perrtyy cool i guess
35491 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Los Angeles
Offline
Posted 9/20/08 , edited 9/20/08

Kippu wrote:


The search is acting up again. -__-;
maybe because of the new updates? O_o
It was perfect before. But now it keeps saying search is down, and when ever you search, they aren't in order. They're randomly mixed up, group threads, user posts, and then starter threads.
Even when you search a user and go to the forums section, instead of stating the forums a user made, it's randomly scrambled with his or hers post, or a quote that someone quoted them by. -__-;


gunblastergun wrote:
dont jinx it for me damnit :O *shakes fist >_>


I'm rooting for you to be CRland mod. O_O


Damn you Jinx, get back in your pokeball :OOO

Kippu wrote:


gunblastergun
Damn you Jinx, get back in your pokeball :OOO


Its not jinx! its luck! LUUUCK! Rub the Fat Pooh's belly, it will bring you more.


damn youw ith confusing me with these damn edit qoutes
10721 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / The place where d...
Offline
Posted 9/20/08
what ever happened to the pics i don't really like it. when i try to click on a pic i wanna see, i always see a different pic and it's getting annoying.
but awsome job on the other things you did shinji
52212 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / US
Offline
Posted 9/20/08
oh no ! I dun like the new pic layout ! =[ doesnt show pic names? no no no ! no good ! inconvienient ! =[
102545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
anywhere but there
Offline
Posted 9/21/08
WHOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!S U G O I!!!!!!!!!!!!!!!!!
322146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 9/21/08
so cooooooooooool
6967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / U.A.E.
Offline
Posted 9/21/08 , edited 9/21/08
sheesh people should first check out the update befor they say its good...then they will see the glitch and say its bad lol
33488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Australia
Offline
Posted 9/21/08
I like the new look for the photos. It looks so much better than the old one. Thanks.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.