First  Prev  1  2  3  Next  Last
Angel Sanctuary
4904 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Deep,deep,deep in...
Offline
Posted 4/5/07
i don't know if a thread like this already exists, if it exists please lock it....
anyway i saw the anime a few months ago and i really liked it, too bad it only had three episodes.. the story was very good(i like this stuff about hell), and i also liked the characters, kira was my favourite, so anyway i believe that some more episodes would've made the series a lot better,it was kinda unfinished, oh and the manga is awesome i enjoyed it a lot...
in a few words the anime would ve been better if it had more episodes(still hoping that some day they will appear) and the manga is really great
what do u think about it?
38663 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Watching Heaven f...
Offline
Posted 4/5/07
I really liked it, though it was kinda weird and sick. The idea was pretty good, not to mention the conception about God.
2692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines but i...
Offline
Posted 4/5/07
ah... I actually have a CD of Angels Sanc. I love it too but I don't have it now. my friends are borrowing it from and all my other anime CDs and DVDs ahaha!! I'm a source at school so thats why some of them are lost! hehehe!

about angels sanctury... I've watched it for a year now and yes its not finished yet and I would love to see the whole thing! my fave caracter was the crazy angel the white hair guy incest who loves his sister and who is obssesed about himself! ahaha!!
12887 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Through the looki...
Offline
Posted 4/5/07
Thank God someone finally created a thread for Angel Sanctuary...I was going to create one today until I saw this...

Anyways, Angel Sanctuary is by far, bar none, my favorite manga ever...I love it! Kaori Yuki created a masterpiece! That being said, I also wish that they would just go and make a full blown anime out of it, and who knows they might one day...

My favorite characters are probably Sara (so innocent, cute, and lovable) and Setsuna, but I really do like all of the characters.
4904 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Deep,deep,deep in...
Offline
Posted 4/5/07
yeah, i agree with sheighton, do u think that some day someone will make some more episodes of angel sanctuary?
7147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / 中国
Offline
Posted 4/5/07

Stef wrote:

yeah, i agree with sheighton, do u think that some day someone will make some more episodes of angel sanctuary?


At this point the original OVA is pretty old (by anime standards), I doubt anyone would continue the existing series.

It's more likely they would start fresh with a new series, it it were to even happen. The older a manga gets, the less likely it is to be turned into an anime. It's not too old at this point, but it's getting there. Given the controversial nature of the content, it would be a hard sell for an anime TV series.

I'm not too fond of some of the incestual relationships in the story, but the art is well done and the story is well told and interesting. One of these days I'd like to get around to reading the manga just to see where the story goes.
4904 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Deep,deep,deep in...
Offline
Posted 4/5/07
i think it's very interesting from all points of view the whole idea of angel sanctuary, the incest part, the part about god, lucifer and all of that,i really liked this anime, and it would be great if someone started a new series of angel sanctuary from zero and go according to the manga, that would be too cool
9429 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Singapore
Offline
Posted 4/9/07
OMG!!!!!! I love the manga and the anime!!! Such pretty art!!
9429 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Singapore
Offline
Posted 4/9/07
Yea! I totally agree with you Stef. I have the Artbooks as well~~ I love the mangaka's works.....I think she did a few more, similar mangas~
3089 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / somewhere your no...
Offline
Posted 11/24/07
I luv this manga it was my first, its totaly awsome
Posted 11/24/07
hahaha love the manga and the story XD
3630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Mars
Offline
Posted 11/24/07
The rest of the story is in the manga, which was really good. If only they made a remake of the anime that tells the entire story
19719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Under a bridge, h...
Offline
Posted 11/24/07
T_T i never saw it......now i wanna see it..is it lisecend >.>
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Rowlett, texas
Offline
Posted 11/24/07
Irly wanna c it now..
1765 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / California
Offline
Posted 11/24/07
i saw well idk a movie? maybe just part of it idk my friend n I rented it but all I remember is they looked cool but it was kinda weird cus that guy n his sister lol
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.