First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~"Love Circle"
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/19/08 , edited 9/19/08

Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/19/08 , edited 10/12/08
here are the partners ..

Yamada Ryosuke ♥ Hagiwara Umi(a.k.a. emkyuu)
Nakajima Yuto ♥ Otsuka Jed(a.k.a. Jed - chan)
Chinen Yuri ♥ Hagiwara Mai(a.k.a. pafoua)
Morimoto Ryutaro ♥ Hagiwara Madoka(a.k.a. jill17)
Daiki Ariyoka ♥ Nakamaru Yuki(a.k.a. bowling1991)
Okamoto Keito ♥ Nikki Tozer
(a.k.a. shieLdembLem)
Yaotome Hikaru ♥ Yamashita Kaye(a.k.a. Haubie)
Yabu Kota ♥ Ashiya Mizuki(a.k.a. Geh-san)
Inoo Kei ♥ Otsuka Chihiro(a.k.a. yamachan - kakkoi)
Takaki Yuya ♥ Otsuka Ai(a.k.a. atij)
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/19/08
guyz .. hope you'll like it .. here's chapter one .. ^^

CHAPTER 1: “First Day” of school

*Ryosuke came out from his car and headed to the gate, then suddenly, Yuto was running because he thought he was alreadt late and he ended up entering the gate together with Ryosuke*


Yuto: Ohayo gozaimasu!
Ryosuke: *smiles* Ohayo!
Yuto: Hi! I’m Nakajima Yuto, Hajimemashite.
Ryosuke: Yamada Ryosuke, Hajimemashite.

*Yabu entered from the left side of the road and Hikaru entered from the right side of the road befote the gate, so they entered the gate together*


Hikaru: *sigh* whew! I’m so nervous, all first days of school makes us so nervous ne?
Yabu: yeah, your right!
Hikaru: Oh, Yaotome Hikaru, Hajimemashite.
Yabu: Ah! Yabu Kota, Hajimemashite.
Hikaru: are you a senior?
Yabu: Hai!
Hikaru: *smiles brightly*
Yabu: nande?
Hikaru: nothing! I’m just happy that I made friends already from the first day of school.
Yabu: oh I see .. *smiles*

*While Ryosuke and Yuto were walking to see if which class do they belong, (it’s posted in the bulletin) they saw a junior boy like them surrounded with girls*

Girls: aww, Chinen, your so kawaii!
Chinen: ahh.. honto ni?
Girl: honto ni!
Chinen: arigatou! (haha! I like the girls here! They’re so lovable!^^ murmuring in his own)

*then Umi arrived together with Mai and Jed, Umi saw Ryosuke first*

Umi: Ryosuke!!!
Ryosuke: Umi – chan?!
Umi: *runs towards Ryosuke and hugged him* I missed you!!!
Ryosuke: *shocked* *blushing* I missed you too Umi – chan .. ♥♥♥
Yuto: EHH??!! *pulled ryosuke to separate from Umi*
Ryosuke: nande?!
Yuto: ahh,.. gomen!, but.. I’m jealous!
Ryosuke & Umi: EEEHHH???!!!
Yuto:ahh, gomen! gomen! *turned at the back and he realized that Jed was actually just behind him* Ah! sumimasen.. *runs fast* Jed: omg .. he’s so kawaii .. *blushing*
Umi: what’s with him? And who is he?
Ryosuke: I don’t know what’s with him.. ah, he’s Nakajima Yuto, I met him when we were entering the gate of school.
Umi: oh I see ..
Ryosuke: so, let’s go and see if which class do we belong.
Umi: ok! Uhmm, Jed, Mai, see you later!
Mai: eh?! Nee-chan! .. *but it’s late because Umi already walked out* Jed – chan, are they lovers? Because the I noticed that the boy is always blushing ..
Jed: *pretending that she don’t know that fact that they are M.U. since they were kids* ahh.. I don’t know, anyway,.. let’s just go, let her first day enjoy on her own way.. ^^
Mai: ahh.. Hai! *smiles*

----JUNIORS CLASS A----

Sensei: ok first day of school, each one of you will stand and introduce yourselves. Starting with Chinen Yuri.
Chinen: Ore wa Chinen Yuri, yoroshiku desu!
Yuto: Ore wa Nakajima Yuto, yoroshiku desu!
Keito: Hi! I’m Okamoto Keito nice to meet you all! [English]
Sensei: Oh.. English huh..
Classmates: woah! Kakkoi! Girl: wow.. he speaks English fluently..
Ryutaro:Ore wa Morimoto Ryutaro, yoroshiku desu!
Ryosuke: Ah.. Yamada Ryosuke desu...
Yuto: Eh?! Wer'e in the same class?! Yehheeey!^^
*everyone stared at him*
Ryosuke: *smiling*
Yuto: hah? nani?
sensei: why are you so happy just knowing that you are in the same class with ryosuke? *shocked*
Yuto: ah.. nothing.. *blush*
Ryosuke: *sits down* he's funny ne?
Umi: haha.. yeah .. you're right!^^
sensei:ok next..
Umi: Hi! Watashi wa Hagiwara Umi desu!
Yuto: oh.. so that girl is here too huh.. *whispers to himself*
Jed: *looks at yuto straightly in the eyes*



----TO BE CONTINUED----

sory guyz, i'm busy, im already done but i have to transfer it first in the computer .. hope you can wait.. =)
Active Member
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 9/20/08
it's great! haha yuto was jealous of yamada lol
can i be Hagiwara Mai??
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 9/20/08
waaah! new fic!
yay! umi chan u posted it
you didn't tell me...
can i also be in here too???
i want to be ashiya mizuki?!!!
Posted 9/20/08
can't wait for the next one!!

Is it okay if I will Nakamaru Yuki? onegai! ^^
Active Member
25453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / malaysia
Offline
Posted 9/20/08
Ow!!!
Nice one!!!
hahaha..
Can i be in it???
I wanna be Otsuka Ai??Onegai!!hahaha..^0^
Fanfic Lover
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 9/20/08
yuto is jealous.
lol^^
i wanna read the next part!hehe
can i be in it too?
i want to be otsuka chihiro please~hehe^^
Moderator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 9/20/08
Sugoi~! XD!
I want chapter 2~! XD! I'll wait eagerly... X3!

"Nikki Tozer – Keito’s lover, also a half British and half Japanese, she’s the sister of the famous Step’s Kaye Tozer."
- can I be her?! onegashimasu~ ^o^!
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/20/08

pafoua wrote:

it's great! haha yuto was jealous of yamada lol
can i be Hagiwara Mai??


woah! thank you for the support! ^^ sure! you can be hagiwara mai^^
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/20/08

Geh-san wrote:

waaah! new fic!
yay! umi chan u posted it
you didn't tell me...
can i also be in here too???
i want to be ashiya mizuki?!!!


sorry ..
i haven't told you earlier ..
thank you for the support! haha ..
sure! you can be ashiya mizuki .. hehehe .. ^^
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/20/08

bowling1991 wrote:

can't wait for the next one!!

Is it okay if I will Nakamaru Yuki? onegai! ^^


hehe .. i'll post the continuation soon .. ^^ thank you very much for reading!!
sure! .. you can be Nakamaru Yuki .. ^^

Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/20/08

Atij wrote:

Ow!!!
Nice one!!!
hahaha..
Can i be in it???
I wanna be Otsuka Ai??Onegai!!hahaha..^0^



arigatou for the support! .. =)
sure you can be in it .. you can be Otsuka Ai .. Ü
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/20/08

yamachan-kakkoi wrote:

yuto is jealous.
lol^^
i wanna read the next part!hehe
can i be in it too?
i want to be otsuka chihiro please~hehe^^


haha .. thankz for reading it .. ^^
i'll post the next part soon .. Ü
sure ..! u can be otsuka chihiro .. =D
thank you very much for the support!!!!
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/20/08

shieLdembLem wrote:

Sugoi~! XD!
I want chapter 2~! XD! I'll wait eagerly... X3!

"Nikki Tozer – Keito’s lover, also a half British and half Japanese, she’s the sister of the famous Step’s Kaye Tozer."
- can I be her?! onegashimasu~ ^o^!


haha .. actually chapter 1 is not yet finished .. i'll post the continuation soon .. =)
sure! you can be her! .. ^^ arigatou for the support!!! .. =D

First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.