Post Reply Vampire Knight manga
Member
320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / F / Tampa, Florida
Offline
Posted 9/20/08
Vampire knight chapter 43 released 4 days early in Japan :



Enjoy
Member
184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Stars
Offline
Posted 9/20/08 , edited 9/20/08
if u wanna read it, there already has eng sub here...

http://sagakure.livejournal.com/243738.html#cutid1

credit: sagakure [thanks sooo much]


enjoy!!!
Member
853 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / some where
Offline
Posted 9/20/08
I wonder whats going to happen next...its so tensing LOL.
Member
23957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The Seven Kingdom...
Offline
Posted 9/20/08
waaaaaaaaa...chapt.43's last scene where yuuki and zero stands face-to-face with each other is AWESOME!!!
Member
4121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / . . . under the s...
Offline
Posted 9/20/08
OMFG~! zero's like pointing a gun at yuki and rido died so easily and kaname's is on a massacre of the council and takuma's like "grandfather, let us end the ichijou line..."

*sniffles* NOO!! Takuma can't die!
Member
8147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / lost >.
Offline
Posted 9/21/08
NO!!!!!! Chapter 43

i dont want Zero and Yuuki to kill each others!!!!!
aw........damn u ZERO!




and it stops there!!!!!!
now i have to wait for chapter 44 to come out TT^TT
Member
10396 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/21/08
wow vampire knight is so cool! :)
love it.

oh ah, there are new members..
Member
1656 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / New Zealand!!!!!!...
Offline
Posted 9/22/08
I loved it sooo much and can't wait for more
6137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Canada
Offline
Posted 9/24/08
does anyone know why Rido wannted to kill juuri and haruka and yuuki so much??? is it because he was in love with Juuri
Member
15176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / NEW YOOORRRKKK! :))
Offline
Posted 9/25/08
OMG!! the scans are like oooozing hotness!! *dies* i want some moreee xD
You must be logged in to post.