First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Is it Weird if Your a Girl and You Like a Boy Shorter Than You?
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 11/30/07 , edited 11/30/07
lol i like someone shorter than me just wanna know if its weird... my friends are like it is but i think that it doesn't matter bout the size that much it matters bout how much you like them.... oh yea and for a guy liking short girls too.. is that weird?

So how bout you guys?
1265 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 11/30/07
It doesn't matter. I seen taller girl dating/ marry to shorter guys.
9140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Sunny San Diego,...
Offline
Posted 11/30/07
it all depends on how u both like one another..
size, color, race, weight....whatever..
All that matters is that they both love each other and want that special relationship to last
Posted 11/30/07
if a guy wasn't taller than me, i wouldn't be immediately attracted to him. but if we get to know each other and i like him, it would be awkward but it'd be ok
111586 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/30/07
yes.... it is weird to me! they have to be taller than me, for me to date them!
1265 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 11/30/07

monkey-of-evil720 wrote:

1. romance thead arnt supposed to be allowed anymore.
2. were not a guidance counsler helper site for the emo THIS IS CRUNCHYROLL

if not..

stop fucking complaing about someones apperance. if you love him ,if go for it. its nothing weird at all. dont let apperances get in the way.


There you have it. Dont let apperance get in the way of love.


precious4u wrote:

lol i like someone shorter than me just wanna know if its weird... my friends are like it is but i think that it doesn't matter bout the size that much it matters bout how much you like them....

So how bout you guys?


Dont worry your 12 yrs old only. Give the guy some time to grow. hahaaaa

How tall is the guy?
How tall are you?
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 11/30/07
you know the guy is like bout 4"8 and im like 4"11 lol..
10900 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / no code to escape...
Offline
Posted 11/30/07
Does this also relate for a guy liking short girls also?... U know u need to think before making a thread...

Does it really matter between heights? -___- How about comparing another thread such as Is it weird liking someone younger or older that has a huge age gap?... (note there is already a thread...so don't get any ideas making it >_>)

Thread kinda fails...
5082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Someone where you...
Offline
Posted 11/30/07
Heya!!
well i prefer... guys taller than me ... but its nothing wrong... as long u like or love each other... hehe...
1492 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/30/07
Lol, i think you should read Love*Com. That should make you feel better! ^_^
2135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Peru :)
Offline
Posted 11/30/07
well usually girls are the small one but i like to go against what people think so what the hell? just be with him and when someone is looking just smile cuz you now hes is great and they are jsut jelouse as i said before what the hell?
3992 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / germany
Offline
Posted 11/30/07
its funny to lokk at..[
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 11/30/07

mzene wrote:

its funny to lokk at..[


yeaa but i dont care what ppl think
Posted 11/30/07
iunno I personally don't date shorter guys lol
10429 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Boston~!
Offline
Posted 11/30/07
read or watch love-com (lovely complex) n ull be fine =3
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.