First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Male Harem Manga..
1842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 11/30/08

animegalfangal wrote:

Ever tried...hana ni nare?love monster?pretear?Penguin brothers?the devil within?Time stranger kyoko?
Ah...well...he minimum for the above mangas is that they have at LEAST three guys(main or not) fighting for the main girl.


time stranger kyoko?? the manga?? hmm i'll check that one out! thanks!!!
1365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada
Offline
Posted 11/30/08

irish_anime08 wrote:


suzbanna wrote:


irish_anime08 wrote:


suzbanna wrote:


irish_anime08 wrote:


suzbanna wrote:


irish_anime08 wrote:


joudee wrote:

Love monster..
it's really a male harem.. i dunno what's with the girl but every new male character that appears come to fall in love with her..
but i like the manga.. it's cute


YEAH!! heheheh! and its smutty as well!!! kinda cute!


Ahahaha, I agree with you. Its super cute and i really like it cause it has quite a few hot guys.. *drooldrool* but i wasn't super satisfied with the ending. =/


yeah ,,, the author just decided to finish it too fast......:(


Yeah i think so too, i wish they didn't rush it. I sorta wanted the ending to be a tragedy... cause then it would leave more of an impact on me. But it would have been super sad.


yeah something she killed her.. but revived somehow! hahahaahah!!!


What? You serious? Lol something killed her and she revived back?

Or are you talking about


Lol sorry for that long useless paragraph. xD


my bad i meant like she killed kuro but kuro would revive and somewhat become different! hahahahahahaha something like that.....


Oh! I get it now. xD Yeah i was sorta hoping she would kill him... >.> I know sounds mean but then it would be a bittersweet ending. >.< Me and my little fantasies... heh heh
1842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 12/27/08

shizukakimura wrote:


irish_anime08 wrote:
is honey drop cute? i havent really tried reading the synopsis of it yet! i'll look at mangafox! thanks!!


its definately worth reading (: i just got tired of waiting for chapter so i stopped reading it..
to answer your question...you'll have to judge it yourself..

there's an anime too.


Wahh!! theres an anime of this??? COOL!! same title?? heheh!! i'll surely Go for it.. yeah.. its kinda tiring waiting for the next chapters... hahhh.. just like in Skip Beat...
17336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/27/08

irish_anime08 wrote:
Wahh!! theres an anime of this??? COOL!! same title?? heheh!! i'll surely Go for it.. yeah.. its kinda tiring waiting for the next chapters... hahhh.. just like in Skip Beat...


the anime goes by the same name. yeah.. skip beat is looooooong too. hahaha
2342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in my house SLEepIn
Offline
Posted 12/28/08

irish_anime08 wrote:


Wickedly_Innocent wrote:


irish_anime08 wrote:


Wickedly_Innocent wrote:


irish_anime08 wrote:


PinkEverlasting wrote:

Angelique, Angelique OVA, Neo Angelique Abyss, and Angelique ~ Wings of the Heart ~ XD

Let me keep thinking... I donno. O____O

~Pink


Pink... is that a mangaa??? hmm ill look for it.. thanks!



Uhm...I think the "~Pink" was becaue her name is PinkEverlasting... XD

And I love reverse harem manga, so I can recommend some:

Queen's Knight
Hoosamguk Gokyo
Saiunkoku Montogari (You should watch the anime too)
100% Perfect Girl (I think this one's a manhwa)
Red River (It's borderline reverse harem)
Daughter of the Nile (Also borderline reverse harem)
Red Lion (Also manhwa, I think...)
Meine Liebe (I don't know how many guys like her, but there are a lot of hotties around her~ x3)


And that's all I can remember right now...I hope you find something here you like. ^_~



i see.. i'll look for it..
Yup i have watched saiunkoku monogatari.. hehe.. just waiting for the second season to end..
i have seen/ read RED LION.. i also liked it! too bad there were no definite ending on it..
Meine Liebe.. i have the anime DVD of it.. hmm.. i thought it was like knight hunter or something.. i have finished watching the MEINE LIEBE WEIBER (scond season) hmmm.. i'll finish it then...

Thanks! as for the other i'll look for it.. hope its in mangafox!


The Meine Liebe manga and anime are very different, so if you've only seen the anime you try out the manga. And don't worry, all of the ones I recommended are on mangafox.com. ^^



i see! i thought the meine liebe anime and manga are the same!!!! yeepee! well i tried looking for PINK and 100% Perfect Girl and i could find them.... hmmm.. would u have their alternate TITLES??
Thanks!!!!
[/quote
i think u can find the 100% perfect girl in mangafox

2342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in my house SLEepIn
Offline
Posted 12/28/08

irish_anime08 wrote:


p0ssum wrote:

the one I didn't see mentioned above is kinda old, and has full all male harem cast: descendants of darkness AKA yami no matsui. but like I said, its old. there are like two girl chars, they are rarely seen. Manga Waaaaay better FYI but I've not finished reading it and I've been told that the story was dropped. Still a great story tho.


hmmm! i have watched Yami no Matsuei, its SHOUNEN ai !! hehehe! my FAV!!!

isnt this about vampires??

1842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 12/28/08

friday wrote:


irish_anime08 wrote:


p0ssum wrote:

the one I didn't see mentioned above is kinda old, and has full all male harem cast: descendants of darkness AKA yami no matsui. but like I said, its old. there are like two girl chars, they are rarely seen. Manga Waaaaay better FYI but I've not finished reading it and I've been told that the story was dropped. Still a great story tho.


hmmm! i have watched Yami no Matsuei, its SHOUNEN ai !! hehehe! my FAV!!!

isnt this about vampires??



No.. Yami no Matsuei is about Death Gods.. heheh!! its cool if u like watching Shounen Ai!
1842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 12/28/08

friday wrote:


irish_anime08 wrote:


Wickedly_Innocent wrote:


irish_anime08 wrote:


Wickedly_Innocent wrote:


irish_anime08 wrote:


PinkEverlasting wrote:

Angelique, Angelique OVA, Neo Angelique Abyss, and Angelique ~ Wings of the Heart ~ XD

Let me keep thinking... I donno. O____O

~Pink


Pink... is that a mangaa??? hmm ill look for it.. thanks!



Uhm...I think the "~Pink" was becaue her name is PinkEverlasting... XD

And I love reverse harem manga, so I can recommend some:

Queen's Knight
Hoosamguk Gokyo
Saiunkoku Montogari (You should watch the anime too)
100% Perfect Girl (I think this one's a manhwa)
Red River (It's borderline reverse harem)
Daughter of the Nile (Also borderline reverse harem)
Red Lion (Also manhwa, I think...)
Meine Liebe (I don't know how many guys like her, but there are a lot of hotties around her~ x3)


And that's all I can remember right now...I hope you find something here you like. ^_~



i see.. i'll look for it..
Yup i have watched saiunkoku monogatari.. hehe.. just waiting for the second season to end..
i have seen/ read RED LION.. i also liked it! too bad there were no definite ending on it..
Meine Liebe.. i have the anime DVD of it.. hmm.. i thought it was like knight hunter or something.. i have finished watching the MEINE LIEBE WEIBER (scond season) hmmm.. i'll finish it then...

Thanks! as for the other i'll look for it.. hope its in mangafox!


The Meine Liebe manga and anime are very different, so if you've only seen the anime you try out the manga. And don't worry, all of the ones I recommended are on mangafox.com. ^^



i see! i thought the meine liebe anime and manga are the same!!!! yeepee! well i tried looking for PINK and 100% Perfect Girl and i could find them.... hmmm.. would u have their alternate TITLES??
Thanks!!!!
[/quote
i think u can find the 100% perfect girl in mangafox



now i know why i cant find 100% Perfect Girl, cos it was already licensed in mangafox hayyyyy....
1842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 12/28/08

shizukakimura wrote:


irish_anime08 wrote:
Wahh!! theres an anime of this??? COOL!! same title?? heheh!! i'll surely Go for it.. yeah.. its kinda tiring waiting for the next chapters... hahhh.. just like in Skip Beat...


the anime goes by the same name. yeah.. skip beat is looooooong too. hahaha


yeah skip beat is long and the anime rocks! i just hope they keep uploading both the manga and anime fast!!
17336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/29/08

irish_anime08 wrote:
yeah skip beat is long and the anime rocks! i just hope they keep uploading both the manga and anime fast!! :D


same here!! xDD
440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Incagnito.
Offline
Posted 1/24/09 , edited 1/24/09
Ouran High School Host Club
Hana Yori Dango (kind of)
Hana Kimi
The Wallflower (Dunno what it's called in jap.)
139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Michigan!
Offline
Posted 1/24/09
Okay.
I don't know what has or hasn't been said,
but reverse harems are my complete love.
So here's some of my favourites
Though I'm going off the top of my head,
So some may just be love triangles instead of uber amounts of bishounens.

The Gentleman's Alliance
Ouran High School Host Club
Uwasa no Midori-kun
Penguin Brothers
Skip Beat [This is just a love triangle, but it's amazing!]
Beauty Pop
BXB Brothers
Fruits Basket


And this is the site to my favourite blog to get updates on new mangas and such
http://reverseharem.blogspot.com/

Hope that helps. = ]
2851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In bed With Jin!!!!
Offline
Posted 1/24/09
hana kimi
ouran high school host club
fushigi yugi-sorta
saiunkoku monogatari
205 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / california
Offline
Posted 2/6/09
borojou no kiss,heart no kuni no alice,f.i.v.e,full house kiss,it'slove,hana ni nare,idol paradise,boarding schoolof hunks,shounen harem,petit four,monochrome shunen shujo,harem lodge,beast harem,gakuen ouji,crash!,and yume chu. I read more but I can't remember when I remember I'll post it^_^
5006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 2/7/09

aniemey wrote:

read the boku wa kisu de uso o tsuku by toma rei

nice story and drawings


yeah i agree
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.