First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~A Devil's Heart
Fanfic Lover
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 9/21/08
so many new fics!
hehe^^
i lyk the summary~interesting..
can i be in ur fic?
Username: yamachan-kakkoi
Who i want to be paired with: yuto~hehe..gomen vanchan!^^
Character Name: yamada miharu<<my jap name or chachan~anything could work..haha^^
Fanfic Lover
4331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / behind you;
Offline
Posted 9/21/08
Username : Vanialestari
Who do you want to be paired up with : Yamashita Tomohisa
Please give a name that i can use for your character : Erika Nakashita

GREAT SUMMARY LOVE IT ~ CAN'T WAIT FOR DA 1ST PART .
Posted 9/21/08
cool fic! i am excited! i will definitely finish this! ^^

i love the banner by the way. could you teach me how to do that? ^^

ohh! i want to apply too! ^^

Username: bowling1991
Who do you want to be paired up with?: Yabu Kota please. ^^
Please give a name that I can use for your character: Amane Michiyo. waa! can't come up with a good one. ^^
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 9/21/08
waah new fic!! i just can't wait for the first part of this story!
the summary is awesome!
and it seems like all of the slots that I wanted to take have been taken already...
but anyway, here it goes:
Username: Geh-san
Who do you want to be paired up with?: Hikaru Yaotome
Please give a name that I can use for your character: Fujiwara Shizuko
Moderator
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 9/21/08
Username:Yamada_Yuuki83
Who do you want to be paired up with?: i wanted yamada...but, hsj-chan already took him, so i guess takaki lol
Please give a name that I can use for your character: Yamamura Rina
Fanfic Lover
15079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan *where i dr...
Offline
Posted 9/21/08 , edited 9/21/08
Username: mai-lee!!
Who do you want to be paired up with?: Daiki arioka!!!<--love him!!
Please give a name that I can use for your character: Hamano itoe!!

kyaaa glad no one took him yet!!
heheh love ur banner...and ur fic is awesome!! sugoi!!
Fanfic Lover
1272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/21/08
So many people! *__*
Thank you guys for your support! :D

LIST UPDATED! ^^
Assistant Moderator
5735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/21/08 , edited 9/21/08

yuko-luff wrote:

So many people! *__*
Thank you guys for your support! :D

LIST UPDATED! ^^


oh do you need the last name for my full name
"Keiko Chenashiko" (<-- i made it up HAHA )
Fanfic Lover
1272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/21/08

licous wrote:


yuko-luff wrote:

So many people! *__*
Thank you guys for your support! :D

LIST UPDATED! ^^


oh do you need the last name for my full name
"Keiko Chenashiko" (<-- i made it up HAHA )


haha! nice! xD
i tried pronouncing it just now.. haha~ it's cute ^^

shall update it now~
Assistant Moderator
5735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/21/08

yuko-luff wrote:


licous wrote:


yuko-luff wrote:

So many people! *__*
Thank you guys for your support! :D

LIST UPDATED! ^^


oh do you need the last name for my full name
"Keiko Chenashiko" (<-- i made it up HAHA )


haha! nice! xD
i tried pronouncing it just now.. haha~ it's cute ^^

shall update it now~ :)


lolx thanks
Assistant Moderator
5735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/21/08
OMG can't wait to read this fic, this fic is going to look so interesting lolx
Active Member
25453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / malaysia
Offline
Posted 9/21/08
Ow!!!Nice Fanfic!!!
I wanna be in TOO!!!

Username: Atij
Who do you want to be paired up with?: Chinen Yuri....huhu,i wanna yama-chan..but..it's okay!!
Please give a name that I can use for your character: Yoshikuni Miyuki!!^_~
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 9/22/08
YAY!! I'm excited to see the first chappy!!
Moderator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 9/22/08
XD!
I want to see the first chapter~! XD!
Posted 9/22/08
i can't wait too! excited! ^^
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.