First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply [GAME] Avatar Make You Feel...
Creator
8275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your dreams :o
Offline
Posted 10/27/08
hmmm your avi still makes me wanna go swimming!!!!!!XD hahaha
2616 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 10/28/08
Your avi makes me kinda sad. Maybe it's the dark colors? XD
Creator
1062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 10/28/08
Your avi makes me want to love him up.

Goodness, I'd suck the lips off that boy.
Creator
8275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your dreams :o
Offline
Posted 10/28/08
your avi is making me even more anxious to see TWILIGHT!!!:D
november 21st!!!i can't wait haha
Creator
1062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 10/28/08
Haha I'm all excited too. I'm only going for RPattz. He's gorgeous.

Your avi reminds me I don't like the creator of Fruits Basket.
Member
2852 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / South Africa
Offline
Posted 10/30/08
your avi reminds me of a cool car
Creator
8275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your dreams :o
Offline
Posted 11/3/08
your avi makes me want to draw something with swirlys on it haha
Member
2483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / a dreamworld.
Offline
Posted 11/4/08
your avi makes me wanna go read one of my godchild mangas.
Creator
8275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your dreams :o
Offline
Posted 11/4/08
your avi makes me wonder who's the person in the picture! :]
Member
2483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / a dreamworld.
Offline
Posted 11/4/08
XD his name is shin. he's a member of the german group cinema bizarre. they're all really pretty and they're music is good.

your avi makes me still wanna read godchild, but now it makes me wanna read volume 4
Creator
8275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your dreams :o
Offline
Posted 11/4/08
haha i understand :]

your avi makes me now want to listen to that band :] lol
Creator
1062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 11/10/08
Your avi reminds me I gotta keep reading Vampire Knight. I'm so behind!
Member
2483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / a dreamworld.
Offline
Posted 11/10/08
Your avi makes me laugh.
2616 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 11/12/08 , edited 11/12/08
Your avi makes me drool a little. He's pretty. ^^ Course not as pretty as Bill. XD Why do Germans get all the pretty genes?
Member
2483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / a dreamworld.
Offline
Posted 11/13/08
Your avi makes me remember why I keep spending money on Tokio Hotel.

Don't forget they also get all the charming genes too. And it's because the gods of fate decided to make Germans extra hot so we'd forget about the Holocaust. And yes, Shin is beautiful.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.