First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Want to help draw shugo chara and chara nali's?
Creator
4517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ...
Offline
Posted 9/23/08 , edited 5/14/09
for this u have to draw a shugo chara and chara nali by URSELF put ur name on it to prove that its urs then if i approve of u go to the "make your own chara nali etc." group tell DeeDee_95 u will be helping,send her ur samples and thats all to itXD
Posted 9/26/08
hiya wen i scanned this one on it kinda were down the bottom of the scanner i'm not as good as DeeDee_95 obviously but here is my shugo chara i made up called shai and i only drew on a small peice of papaer so it looks pretty rubbish

Member
19125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
With Hyper-chii i...
Offline
Posted 10/25/08

lolz ill add more l8r, and they will b GOOD but i cant draw cuz im under pressure which makes my art look HORRIBLE
Drawer
31706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/26/08
omg im so doing this..O.o
Drawer
31706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/26/08
uh these arent rly chara but still i made them..x3 uhm i'll upload charas and charani later cuz rite now scanner isnt hooked..^^; i'll try tomoro..

ohs and if im not accepted i can help color them..^^
Creator
4517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ...
Offline
Posted 10/28/08

AngelGoddess1997 wrote:

uh these arent rly chara but still i made them..x3 uhm i'll upload charas and charani later cuz rite now scanner isnt hooked..^^; i'll try tomoro..

ohs and if im not accepted i can help color them..^^



ok u are sooooooo accepted go to the fourm make ur own chara and chara nali and tell DeeDee_95 that u will be helping her and ask her which request u can do

Drawer
31706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/28/08

AkariToroko wrote:


AngelGoddess1997 wrote:

uh these arent rly chara but still i made them..x3 uhm i'll upload charas and charani later cuz rite now scanner isnt hooked..^^; i'll try tomoro..

ohs and if im not accepted i can help color them..^^



ok u are sooooooo accepted go to the fourm make ur own chara and chara nali and tell DeeDee_95 that u will be helping her and ask her which request u can do



kewls..x3 i like hers..theyre so kawaii! x3
Member
19125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
With Hyper-chii i...
Offline
Posted 10/28/08
ok i have a few more
Member
15308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA. nuff said.
Offline
Posted 11/23/08 , edited 1/24/09
I upload better ones later. -.-
Posted 12/14/08 , edited 12/28/08
i have no idea who or what this is =_=

and sorry that it's kinda dirty...
I fogot to wipe the scanner...
Drawer
12541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20
Offline
Posted 1/24/09
oh i wanna help!
Creator
4517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ...
Offline
Posted 1/24/09

nisazidan wrote:

i have no idea who or what this is =_=

and sorry that it's kinda dirty...
I fogot to wipe the scanner...


kawaii^^go tell DeeDee_95 that u will be helping her
Creator
4517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ...
Offline
Posted 1/24/09

kawaii_nekoneko-chan wrote:

oh i wanna help!


the chara is cute but the chara nali is a little......nvm (wow we have alot of talents these days)go tell DeeDee_95 that u will be helping her and show her ur samples
Drawer
12541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20
Offline
Posted 1/24/09

AkariToroko wrote:


kawaii_nekoneko-chan wrote:

oh i wanna help!


the chara is cute but the chara nali is a little......nvm (wow we have alot of talents these days)go tell DeeDee_95 that u will be helping her and show her ur samples


ok! and what her hand position? i know i drew the pose from one of bleedmans drawings on deviantart
Creator
4517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ...
Offline
Posted 1/24/09

kawaii_nekoneko-chan wrote:


AkariToroko wrote:


kawaii_nekoneko-chan wrote:

oh i wanna help!


the chara is cute but the chara nali is a little......nvm (wow we have alot of talents these days)go tell DeeDee_95 that u will be helping her and show her ur samples


ok! and what her hand position? i know i drew the pose from one of bleedmans drawings on deviantart


yea and i got a little confused about the name.........
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.