First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Whatcha doing?? X) hehe
Posted 9/30/08

orientalcind4rella wrote:


Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


she likes to dream =D


so do i... *daydreams* haha


me either =d always dreaming of marrying Alice... XD lol just kidding
twilighter
5922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 9/30/08

Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


she likes to dream =D


huwwwaat??? i'm not dreaming!
Posted 9/30/08

quni_ss wrote:


Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


she likes to dream =D


huwwwaat??? i'm not dreaming! :P


yes, you are. wake up! =P
twilighter
5922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 9/30/08

orientalcind4rella wrote:


quni_ss wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


yup, that will never happen. coz we're immortal.. :P


haha soo true. =D so why try quni? lol


i just wanna experience it. coz it'll never happen
twilighter
5922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 9/30/08

Aka_Tsuki wrote:


quni_ss wrote:


Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


she likes to dream =D


huwwwaat??? i'm not dreaming! :P


yes, you are. wake up! =P


no i'm not!! look i'm typing here.. i'm online..
so your saying that you're just an illusion? or a dream? :P
i don't think so
twilighter
49995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / oN tHe RoOf.. jk =P
Offline
Posted 9/30/08

Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:


Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


she likes to dream =D


so do i... *daydreams* haha


me either =d always dreaming of marrying Alice... XD lol just kidding


buahaha you really like alice huh
the question is .. does she like you... O.o
Posted 9/30/08

quni_ss wrote:


Aka_Tsuki wrote:


quni_ss wrote:


Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


she likes to dream =D


huwwwaat??? i'm not dreaming! :P


yes, you are. wake up! =P


no i'm not!! look i'm typing here.. i'm online..
so your saying that you're just an illusion? or a dream? :P
i don't think so :P


yes, I'm your worst nightmare muahahah =d
twilighter
49995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / oN tHe RoOf.. jk =P
Offline
Posted 9/30/08

quni_ss wrote:


no i'm not!! look i'm typing here.. i'm online..
so your saying that you're just an illusion? or a dream? :P
i don't think so :P


you are an illusion
*pokes you... hand goes through*
no wait youre a ghost!!!
Posted 9/30/08

orientalcind4rella wrote:


Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:


Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


she likes to dream =D


so do i... *daydreams* haha


me either =d always dreaming of marrying Alice... XD lol just kidding


buahaha you really like alice huh
the question is .. does she like you... O.o


it doesn't matters XD it's just like.. fangirls loving Edward =d
Posted 9/30/08

orientalcind4rella wrote:


quni_ss wrote:


no i'm not!! look i'm typing here.. i'm online..
so your saying that you're just an illusion? or a dream? :P
i don't think so :P


you are an illusion
*pokes you... hand goes through*
no wait youre a ghost!!!


I'm a human for wine and sake
twilighter
49995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / oN tHe RoOf.. jk =P
Offline
Posted 9/30/08

quni_ss wrote:


orientalcind4rella wrote:


quni_ss wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


yup, that will never happen. coz we're immortal.. :P


haha soo true. =D so why try quni? lol


i just wanna experience it. coz it'll never happen


buhaha i c i c
how would you like to die then? o.O
twilighter
5922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 9/30/08

orientalcind4rella wrote:


quni_ss wrote:


no i'm not!! look i'm typing here.. i'm online..
so your saying that you're just an illusion? or a dream? :P
i don't think so :P


you are an illusion
*pokes you... hand goes through*
no wait youre a ghost!!!


i'm not a ghost too.
i'm just an immortal :P
twilighter
49995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / oN tHe RoOf.. jk =P
Offline
Posted 9/30/08

Aka_Tsuki wrote:


orientalcind4rella wrote:


quni_ss wrote:


no i'm not!! look i'm typing here.. i'm online..
so your saying that you're just an illusion? or a dream? :P
i don't think so :P


you are an illusion
*pokes you... hand goes through*
no wait youre a ghost!!!


I'm a human for wine and sake


lol wine and sake? never heard that one before. xD
okok youre a human. happy now? haha
Posted 9/30/08

orientalcind4rella wrote:


quni_ss wrote:


orientalcind4rella wrote:


quni_ss wrote:


orientalcind4rella wrote:

lol i dnt think that will happen tho. xD


yup, that will never happen. coz we're immortal.. :P


haha soo true. =D so why try quni? lol


i just wanna experience it. coz it'll never happen


buhaha i c i c
how would you like to die then? o.O


you're an immortal if you're dead.. coz... you can't die if you're already dead XD
twilighter
49995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / oN tHe RoOf.. jk =P
Offline
Posted 9/30/08

quni_ss wrote:



i'm not a ghost too.
i'm just an immortal :P


lol an immortal ghost? haha sounds just about right
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.