First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Avatar
9183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / earth
Offline
Posted 9/30/08

olyne172 wrote:


ok there i did it


dunno if u saw it so i post again ^^
102489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 10/1/08 , edited 10/1/08


The avii list


By -kawaii-kaoru-chan-




Do you still have this one? ^^ If so, could you add skittles onto it? Thank you!!
Posted 10/1/08


is this still available?? if so, can you put NarutoFangirl_123095, Nancy

thanks you very much
Moderator
21662 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Somewhere on eart...
Offline
Posted 10/2/08

xO_Skittles_Ox wrote:



The avii list


By -kawaii-kaoru-chan-




Do you still have this one? ^^ If so, could you add skittles onto it? Thank you!!

yup here u go
enjoy ~ ^^
Moderator
21662 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Somewhere on eart...
Offline
Posted 10/2/08

NarutoFangirl_123095 wrote:



is this still available?? if so, can you put NarutoFangirl_123095, Nancy

thanks you very much


np ^^
102489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 10/2/08

-kawaii-kaoru-chan- wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:



The avii list


By -kawaii-kaoru-chan-




Do you still have this one? ^^ If so, could you add skittles onto it? Thank you!!

yup here u go
enjoy ~ ^^


thank you so much!! looks great =)
Member
2653 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / everyone's HEART
Offline
Posted 10/2/08
avii7..
can you put alex-chan on the top and yamada ryosuke fan on the bottom..
pls..
Posted 10/2/08




from aileen_9505

can i get number 4 please? and can u put Tensa05 on it plz? thx ^^
Member
8952 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Somewhere over th...
Offline
Posted 10/2/08 , edited 10/2/08
I would like kawaii-kaoru-chan-'s nr 2.
The text I want on it: Salomeli and Som-chan
Moderator
21662 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Somewhere on eart...
Offline
Posted 10/2/08

Salomeli wrote:

I would like kawaii-kaoru-chan-'s nr 2.
The text I want on it: Salomeli and Som-chan


done desu

hope u like it <3
9183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / earth
Offline
Posted 10/3/08

osfan wrote:

avii7..
can you put alex-chan on the top and yamada ryosuke fan on the bottom..
pls..



Tensa05 wrote:





from aileen_9505

can i get number 4 please? and can u put Tensa05 on it plz? thx ^^

Here u go ^^ Pls tell me if there's a mistake ^^
Posted 10/3/08

aileen_9505 wrote:


osfan wrote:

avii7..
can you put alex-chan on the top and yamada ryosuke fan on the bottom..
pls..



Tensa05 wrote:





from aileen_9505

can i get number 4 please? and can u put Tensa05 on it plz? thx ^^

Here u go ^^ Pls tell me if there's a mistake ^^




its awsome thx alot ^^
Posted 10/4/08

aileen_9505 wrote:


olyne172 wrote:


ok there i did it


dunno if u saw it so i post again ^^







tnx :)
Member
29638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/4/08
avii 7 by aileen_9505
i will upload th pix now
text: diana_unipet1996 and ~ana-chan~
9183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / earth
Offline
Posted 10/4/08

diana_unipet1996 wrote:

avii 7 by aileen_9505
i will upload th pix now
text: diana_unipet1996 and ~ana-chan~


sry, its gone >.< Pls choose another >.<
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.