First  Prev  1  2  3  Next  Last
How Old is Crunchyroll?
1836 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 9/24/08
this might be put in a wrong category, but i jus wonder how long had CR been around.
3689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / behind my compute...
Offline
Posted 9/24/08
I have no ideas Xd I think quite some years Xd
959 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Australia, Wa, pe...
Offline
Posted 9/24/08
No idea, longer than a year though
Posted 9/24/08
ask shinji or some mod =__=

wrong section

~reported
959 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Australia, Wa, pe...
Offline
Posted 9/24/08
I know the first video to be uploaded was june 21st 2006
57248 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / ...........
Offline
Posted 9/24/08
around 2006 i think btw wrong section
321996 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/24/08
i thing Jan 27, 2005
Posted 9/24/08
I think Shinji started 2006 but only his friends can access CR by that time.
10264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wonderland
Offline
Posted 9/24/08
hmmm around the 2006 catagory....
i forgort x.x ~~~ but i w/e... ~~~
349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Toronto, Canada a...
Offline
Posted 9/24/08

Sun124 wrote:

I know the first video to be uploaded was june 21st 2006


Lol thats my brothers birthday
3920 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Qatar. but ain't...
Offline
Posted 9/24/08
so this is CR's 3rd year huh?
25823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 9/24/08
i tried a crunchyroll and i didnt like it
Posted 9/24/08
um....what day did shinji join...? that might answer you question...
Jan 25, 2005. So, CR is fairly new I guess....
Posted 9/24/08
Probably 2006, cos there was one time that i changed my computer's date in year 2005 and i cant access into cr. check the cr history for more info.
Posted 9/24/08
3 yrs I think. 'Cause i saw that shinji's account has been created in 2005. And he's, like, the creater of CR so...-- O: OMG! do u mean the actual crunchyroll??? the sushi? ok that i don't know.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.