First  Prev  1  2  Next  Last
Anime Genre change
823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Kenosha
Offline
Posted 9/24/08
If you could change the genre of any anime and make the story your own, what anime would you change the genre to ?
12301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Valhalla
Offline
Posted 9/24/08
oh,i thought this was a topic about animes that changed genres over time like JJBA

anyway,i would change Higurashi into a killing comedy...oh wait,it already is
Posted 9/24/08
hmm , D.Gray-man into romance ? haha but that would be so weird
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / eternal bliss...
Offline
Posted 9/24/08
hmm... i like their genres the way they are... <.<
Posted 9/25/08
I'll change every genre into romance. Comedy nowadays is boring imo.
Posted 9/25/08
School Days.You know why.
816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 9/25/08
Make every Shounen series romance, drama focused
Posted 9/25/08

daft24 wrote:

If you could change the genre of any anime and make the story your own, what anime would you change the genre to ?


Why will I do it?
I won't do it without sufficient reason.
37756 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / アメリカ
Offline
Posted 9/25/08 , edited 9/25/08

crush_dance wrote:

oh,i thought this was a topic about animes that changed genres over time like JJBA

anyway,i would change Higurashi into a killing comedy...oh wait,it already is


I gata say for a bunch of little kids running around sawing eachothers heads off there were some l.o.l. moments.


FlyStarMoon wrote:

School Days.You know why.


I dont. I see it actually very fitting specially how it ended because an obsession leads to mental breakdowns. I say its a good lesson to many highschoolers these days.
1927 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere, anywhe...
Offline
Posted 9/25/08
hmmmm.......... maybe those boring ones to romance or something
2414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Philippines
Offline
Posted 9/25/08

LenaIeeXAllen wrote:

hmm , D.Gray-man into romance ? haha but that would be so weird


judging by your username i guess the main reason why you would like to change the genre of d gray man is because you want allen and lenalee to be an "item" ehmmmm.... don't worry though, i will support you in this cause although i don't like the idea that the age gap between them is ehhmmm disturbing.......

8277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Las Islas Filipinas
Offline
Posted 9/25/08
Turn every known non-fantasy mecha setting into fantasy.

I know I will not fall for it, but who knows? Imagine Gundam being all about samurai.
Posted 9/25/08

lezly_990 wrote:


LenaIeeXAllen wrote:

hmm , D.Gray-man into romance ? haha but that would be so weird


judging by your username i guess the main reason why you would like to change the genre of d gray man is because you want allen and lenalee to be an "item" ehmmmm.... don't worry though, i will support you in this cause although i don't like the idea that the age gap between them is ehhmmm disturbing.......



haha i dun mind if she end up with lavi though. just stay away from kanda cause his mine !

2414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Philippines
Offline
Posted 9/25/08

LenaIeeXAllen wrote:


lezly_990 wrote:


LenaIeeXAllen wrote:

hmm , D.Gray-man into romance ? haha but that would be so weird


judging by your username i guess the main reason why you would like to change the genre of d gray man is because you want allen and lenalee to be an "item" ehmmmm.... don't worry though, i will support you in this cause although i don't like the idea that the age gap between them is ehhmmm disturbing.......



haha i dun mind if she end up with lavi though. just stay away from kanda cause his mine !



half of the girl population also want to snag him..lol

5384 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ふぃりぴん!
Offline
Posted 9/25/08
Make Mecha animes turn into romance.
*sigh*
Imagine Mechas falling in love.
That would suck, but I want to witness it lmao.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.