Created by drama_princess34
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
if somebody says he/she loves you, you'll..
2391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/27/08
i'll say thx but sorry not intresting .......cuz for now i don't think about falling in love with anyone
3325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 9/27/08
it depends if he is Micky Yoochun or Xiah Junsu..LOL..umm..i woul reather think about it before engaging to that kind of relationship..and..it's just to easy to say I LOVE you but it's so hard to ACT IT out..LOL^_^
Posted 9/27/08
depends on who it is
2294 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Canada
Offline
Posted 9/27/08
Depends who said it
10636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / business class
Offline
Posted 9/27/08
ill think about it though...besides i have to ocnfirm my feelings for that person^^
1876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / GTA
Offline
Posted 9/27/08
first thing i would say "are you joking?", just to be sure the person is serious because most of the time people joke around with me. I would either say i'm interested in somene else or tell them i'll think about it depending on the person.
10636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / business class
Offline
Posted 9/27/08
hmmm i rethinked this topic...i think ill say im not interested becaue i dont know the person...
10792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / im just beside yo...
Offline
Posted 9/27/08
what if, "say thanks, il think about it?" ehehe..
1190 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / If I tell you, I'...
Offline
Posted 9/27/08
depends on the person....
but i would most likely say ill think about it....
135343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In your dreams.....
Offline
Posted 9/27/08
probably depends on the person.. but i'd tell them i'd think about it
770 cr points
Send Message: Send PM GB Post
100 / M / Classified Info
Offline
Posted 9/27/08
slowly walk away
6497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / cLouD9
Offline
Posted 9/27/08
best reply: "ahhhh... i love you too... friend."
33488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Australia
Offline
Posted 9/27/08
say thanks, but sorry..not interested
2635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / At your door-step...
Offline
Posted 9/27/08
Shock..would be my first reaction..
Then I would freeze on the spot...go stiff..

But it all depends who that person is...

I would smile...and go "Really? Thanks"
And if the moment is really awkward...
Maybe i would laugh it off?
2811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / Little internet
Offline
Posted 9/27/08
ewww i don't want someone ANYONE to say he IS IN LOVE WITH ME i don't believe eh... in love
oh yeah i'd say, " If you love me.........THEN I HATE YOU! "

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.