First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
What's the lamest excuse or reason for a break up?
Posted 10/26/08

KinkyHamster wrote:

I'm in the process of becoming a woman.





1461 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Vancouver
Offline
Posted 10/26/08

Viet-Candy wrote:

"I like guys now."


actually....thats a pretty good reason...
808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Silang, Cavite Ph...
Offline
Posted 10/27/08

KinkyHamster wrote:

I need someone who is more more passionate.
^Lame.
I need morning sex.
^Win.


lol....damn!
808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Silang, Cavite Ph...
Offline
Posted 10/27/08 , edited 10/27/08

khryzalids wrote:

you know...this is not working, its not you, but me.. srry but this is not making sense to me anymore


ouch! it felt like i was stabbed in the heart or something! the exact same words i heard from a Loser(not you)! lol...just some loser i once knew...

53942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 10/27/08

ClarifyMe wrote:


KinkyHamster wrote:

I'm in the process of becoming a woman.







lol Heard it from Drake and Josh xD
53942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 10/27/08
"I'm moving to Africa"
Posted 10/27/08
"We're different, though I love you, still I'm not right for you..."


34510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Chillin damn it
Offline
Posted 10/27/08
i dont want to be with u anymore cause im not faithfull like i dont want our relation to have no meaning and only one person believes and the other and if it continues then it will hurt both of us more in the end
Posted 10/27/08 , edited 10/27/08
Because you still play with yu-gi-oh cards. lol
i still remember my ex who was grade 9 ~ he use to play that A LOT - - and i had to watch him play for 1 hour at school. ugh. = = so boring~
Posted 10/27/08
umm..I just said "It's over." I had to explain why later though XD wow..i was mad at him so i didnt even make an excuse
2108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Wouldnt you like...
Offline
Posted 10/27/08 , edited 10/27/08
Ooh, nice topic :D, Heres some... maybe?

"I found World of Warcraft, and i have a level blah blah, which requires my life to play, and if i dont play, i'll be wasting money! Dont worry, if you play too, we can party up together and do stuff! Only $15 a month!"

"I'm finally gonna come out of the closet."

"I'm allergic to girls/guys."

Tell her/him the meaning of life, then say "In other words, I has a bucket."

Depending on their gender, "I'm actually a 'same as their gender'."

"I'm pregnant."

"Sharing is caring, but not when it comes to STDS!"
33522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
ಠ_ಠ
Offline
Posted 10/27/08
"I have to say, i'm in love with your hamster now, and, i'm sorry but he's more fun and kinky than you"
Posted 10/27/08
"I wanna see other people." (Translation: I already have another chick on the side.)

"I don't think its working out." (Translation: I want more sex.)

"I think we'd just be better as friends." (Translation: I only went out with you to be nice)
**Shit. Actually I used to use this one quite frequently. Oh well.
7762 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / my dreams
Offline
Posted 10/27/08
xD i have some that i made up

my ex-boyfriend just got out of jail
Im already engaged to be married

xD lol, so far these are the ones ive made up
Posted 10/27/08

RaikuRoak wrote:

"I have to say, i'm in love with your hamster now, and, i'm sorry but he's more fun and kinky than you"

*flexes*

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.