First  Prev  1  2  Next  Last
shugo chara season 2!
Member
967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / anime world!
Offline
Posted 9/27/08
the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know
Posted 9/27/08

ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^
Member
967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / anime world!
Offline
Posted 9/27/08

buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki
Posted 9/27/08

ChocoCookie_Milkshake wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki



really? cool i really miss kukai he was really good as jacks chair do u no any info about the new person and is their gonna be any new chara's in the doki series?

Member
5178 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / USA
Offline
Posted 9/27/08
Dia hatches the first ep of doki
Member
7076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Canada
Offline
Posted 9/27/08

buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki



really? cool i really miss kukai he was really good as jacks chair do u no any info about the new person and is their gonna be any new chara's in the doki series?




Isnt the new Jack going to be Nagehiko? Like the manga.
Member
249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 9/27/08
Member
583 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada
Offline
Posted 9/27/08
is amu going to get another egg?
Member
10480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / P-H-I-L-I-P-P-I-N...
Offline
Posted 9/27/08
wow, i'm glad thats true
Posted 9/27/08

kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki



really? cool i really miss kukai he was really good as jacks chair do u no any info about the new person and is their gonna be any new chara's in the doki series?




Isnt the new Jack going to be Nagehiko? Like the manga.


oh yeah i forgot about that
Member
506 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / L.A.
Offline
Posted 9/27/08
wait Meippai no KiraKira means sparkle with all your might,you can just read it in wiki lol
Member
7076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Canada
Offline
Posted 9/27/08

buono_shugochara wrote:


kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki



really? cool i really miss kukai he was really good as jacks chair do u no any info about the new person and is their gonna be any new chara's in the doki series?




Isnt the new Jack going to be Nagehiko? Like the manga.


oh yeah i forgot about that



lol
Posted 9/27/08

kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki



really? cool i really miss kukai he was really good as jacks chair do u no any info about the new person and is their gonna be any new chara's in the doki series?




Isnt the new Jack going to be Nagehiko? Like the manga.


oh yeah i forgot about that



lol


nagehiko is cool ( i like him as a girl better tho )


Member
7076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Canada
Offline
Posted 9/27/08

buono_shugochara wrote:


kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki



really? cool i really miss kukai he was really good as jacks chair do u no any info about the new person and is their gonna be any new chara's in the doki series?




Isnt the new Jack going to be Nagehiko? Like the manga.


oh yeah i forgot about that



lol


nagehiko is cool ( i like him as a girl better tho )




I like him both ways as a girl is was so pretty and as a boy hes so cool! I cant wait or him to come back
Posted 9/27/08

kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


kiknownou wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:


buono_shugochara wrote:


ChocoCookie_Milkshake wrote:

the next seasons title is "shugo chara doki" and thats where dia comes out for good.

by the way, those who watch rozen maiden, the author of the manga is also peach-pit.

i think the first epi of shugo chara doki is aired on 4 october, 2008 on the internet, while television(in japan) is aired on 10 october,2008.
(i'm not soooo sure about this!)
this is all i know


cool thx i really like dia she's cute awwwwww i can't wait hehe^^


good that you like shugo chara. i think there's gonna be a new jack in shugo chara doki



really? cool i really miss kukai he was really good as jacks chair do u no any info about the new person and is their gonna be any new chara's in the doki series?




Isnt the new Jack going to be Nagehiko? Like the manga.


oh yeah i forgot about that



lol


nagehiko is cool ( i like him as a girl better tho )




I like him both ways as a girl is was so pretty and as a boy hes so cool! I cant wait or him to come back


i no it'll be ace i have to wait till 2morrow 2 see the 52nd episode of shugo chara cos i'm at ma dad's n it messes his computer up if i go on utube

First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.