First  Prev  1  2  Next  Last
[Help ME!] Brushes
15567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Away from CR forevaa
Offline
Posted 9/28/08
i know..
that is what i hate about school
and plus teachers have this program on their computer that lets them see whats going on on ALL of our screens
so its hard..
15567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Away from CR forevaa
Offline
Posted 9/28/08

_Immanence_ wrote:

It says, "Paint cannot read this file" Which probably means that you didn't install GIMP or whatever.


it said paint cannot read this file because..
my ccomputer only gives a certain selection of programs i can use to download it on..
at least taht i can see..
and i clicked the thing i tot maybe it mite work..
cuz its art so i clicked paint
cuz all the other programs..lol
Internet Explorer, Microsoft Word, Powerpoint, Notepad..
lol and others like that
it was retarded..
but i DID install GIMP u can see it in that picture
15567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Away from CR forevaa
Offline
Posted 9/28/08

BeeAnka wrote:

ohhhhhhhhhh ok tell me exactly what you did? (btw i dont really know gimp but i am guessing because i know how ps works )



Well..
when i clicked download on the brushes..
it came up like...
Open as..
or
Save As
i click Save as..
and they gave me the list of programs to save it as..
and there were only a few
i tried clicking
Browse to put it in GIMP..
but when i clicked Browse
and pressed OPEN
then it just like didnt do anything
just refresh a bit..
so i was like *sigh
and click Paint to open as..
then when i tried to click on what i downloaded through paint
it said..(in the picture)
1028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Australia =)
Offline
Posted 9/28/08

StrawberryShortCake_boy wrote:

i didnt extract anything..lol
xD


HOK im not sure what your on about but im pretty sure you've got to extract the file cuz when i download bleach eps its like that and i have to "extract the file" before i can watch it
15567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Away from CR forevaa
Offline
Posted 9/28/08

essentielle_elegance wrote:


StrawberryShortCake_boy wrote:

i didnt extract anything..lol
xD


HOK im not sure what your on about but im pretty sure you've got to extract the file cuz when i download bleach eps its like that and i have to "extract the file" before i can watch it


its about brushes..
umm
for ur art avi thing..
or whatever xD
2956 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Behind you...RAWR
Offline
Posted 9/28/08

StrawberryShortCake_boy wrote:


_Immanence_ wrote:

It says, "Paint cannot read this file" Which probably means that you didn't install GIMP or whatever.


it said paint cannot read this file because..
my ccomputer only gives a certain selection of programs i can use to download it on..
at least taht i can see..
and i clicked the thing i tot maybe it mite work..
cuz its art so i clicked paint
cuz all the other programs..lol
Internet Explorer, Microsoft Word, Powerpoint, Notepad..
lol and others like that
it was retarded..
but i DID install GIMP u can see it in that picture


ok i know what you did VERY wrong
I'll tell you what your meant to do

Ok once you've downloaded the brushes to whereever. open that folder and extract them all.
When you have done that. select all of it and move it to share>GIMP>2.x (or what ever version you have)>Brushes
And thats it! =D
i hope its right =S
http://au.youtube.com/watch?v=0Ib8lrszvlk&feature=related
http://au.youtube.com/watch?v=_MSmpBoRBLw&feature=related
15567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Away from CR forevaa
Offline
Posted 9/28/08
OMG!!!
yes!~!
it worked~~!
wahoo^^
i just got some^^
heh
THX SOO MUCH!!
2956 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Behind you...RAWR
Offline
Posted 9/28/08

StrawberryShortCake_boy wrote:

OMG!!!
yes!~!
it worked~~!
wahoo^^
i just got some^^
heh
THX SOO MUCH!!



Yay!~ =)
No problem just glad it worked =)
Posted 9/28/08
Congrats, No personal threads. Photoshop is better than GIMP imo.
15567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Away from CR forevaa
Offline
Posted 9/28/08
haha lol i know photoshop is better
=P
but i cant get things that cost money..
*sigh
my parents..
zzz
Posted 9/28/08
No Personal Thread

I suggest you use either paint or photoshop (It works in some version)

~ Locked
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.