First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Have you ever talked to a korean, japanese or chinese? In person?
1798 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NYC
Offline
Posted 9/29/08
im korean ;D so all my friends are asian. rofl
843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 9/29/08
Lol....i'm Singaporean aka chinese too. =)
50794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Australia
Offline
Posted 9/29/08
yeah i have 3 Korean friends, 4 Japanese friends, 3 Chinese friends and 1 Taiwanese friend. hey i'm living in Sydney lol !
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 9/29/08
I have a friend, who comes from Korea. Every time we see each other we talk about korean dramas or music. And right now I learn japanese and my teacher come from Japan, so I can talk to her in japanese. I live in Berlin (Germany) so there are quite many Asians here, but before I' ve lived in Poland where I haven't seen at least one person who would come from Asia!
2474 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Barking
Offline
Posted 9/29/08
My Japanese teacher is Korean, we talked about 'We got Married' :P

and if I go to Leicester Square but England is diverse so I'll see them anywhere like any other race.
66 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / SINGAPORE!
Offline
Posted 9/29/08
ER...
I'm Chinese and I have a friend who's Korean and this guy's jap. But all I say to my Korean friend is BABO Ahjuma! (everyday, hehe)
3940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Cebu, Philippines
Offline
Posted 9/29/08
there are lots of korean here in cebu... so yeah, i have...
515 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Philippines
Offline
Posted 9/29/08
I have a Chinese "brother" in my college organization. I had a Korean classmate before also in college. I was able to converse with some Japanese before because my currently retired father used to be an executive of Mitsubishi motors Phils. and his co-workers were Japanese. By the way, I talked to them in English. I'm not flunt with any of the said nationalities' languages.
79 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41
Offline
Posted 9/29/08
everyday!!! - to Koreans
because I teach English
Posted 9/29/08
yup, im chinese. lol. have korean friends, but never spoken to a japanese person before
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Europe~
Offline
Posted 9/29/08
My best friend is chinese and sometimes we exchange small frases/words and I also use Japanese with one of my other chinese clssmates (he watches anime, that's how he knows Japanese )
1429 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / israel
Offline
Posted 9/29/08
Lest August I worked at a new restaurant colled "Asia" and the chef was chinese. We spouk in english because I didn't know chinese & he didn't know Hebrew.
^_^
1276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / Taiwan/Malaysia/J...
Offline
Posted 9/29/08
all the above
931 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Baguio City
Offline
Posted 9/29/08
yep! to a group of Koreans! : )
We were in Baguio City at that time and we were taking pix and the like in Minesview Park so we asked them to have a picture with us.
545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Strawberry Land
Offline
Posted 9/29/08
yeah..I talk to myself in korean
xDD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.