First  Prev  1  2  3  Next  Last
D.gray-man ended!!
2769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Cambridge, Ontario
Offline
Posted 10/1/08
For all those people who likes the D.Gray-man series, what is your opinion about D.Gray-man ending. (last episode: 103)
2769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Cambridge, Ontario
Offline
Posted 10/1/08
Btw I've checked if this is a duplicate and there isn't any topic considering D.Gray-man ending.
1169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / PHILIPPINES
Offline
Posted 10/1/08
Yey no fillers!

It's better to end it than to have another crappy filler arc...

...I bet they're going to do a season 3...next year?

For the ending...I don't know xD it's not really the end...we just have to wait for the manga to progress >.>
Posted 10/1/08
3144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New Zealand
Offline
Posted 10/1/08
omg is there going to be a season 3?
3953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 10/1/08
huh? i its not ended yet
i bet they will make some fillers..
2769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Cambridge, Ontario
Offline
Posted 10/1/08

ragaa wrote:

huh? i its not ended yet
i bet they will make some fillers..


Um, it said FIN at the end so meaning it ended.
3953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 10/1/08

mortechris wrote:


ragaa wrote:

huh? i its not ended yet
i bet they will make some fillers..


Um, it said FIN at the end so meaning it ended.


ara? i`ll go watch it now..
but i think they will make a new season
cause the manga is ongoing
and the earl is still alive
2769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Cambridge, Ontario
Offline
Posted 10/1/08

ragaa wrote:


mortechris wrote:


ragaa wrote:

huh? i its not ended yet
i bet they will make some fillers..


Um, it said FIN at the end so meaning it ended.


ara? i`ll go watch it now..
but i think they will make a new season
cause the manga is ongoing
and the earl is still alive


I know like there's a lot of stuff missing like disappearance of general Cross and Allen as the musician

btw just look it in youtube or veoh you wil find it over there!!
9747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 10/1/08
Well its Raw right now ill Edit when im done watching it so how good is it?
388 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/1/08
it's ended >.< dunno if there will be a new season..but it's confirm..103 is the final one x.x
Posted 10/1/08 , edited 10/1/08
d.gray-man has not ended maybe they just taking a break like that time when season 1 ended. im not sure but i really hope it will be like wat i say. its kinda pathetitc if they end it like that & they oso put a filler.
74897 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / /cm/
Offline
Posted 10/1/08 , edited 10/1/08
It's ended people. Get over it. A total of 103 episodes.
If you love it that much and need to find out what happens, then read the manga. Lord knows it's a BAGILLION times better. =P
Posted 10/1/08
they made a good move V_V

if they made shitty fillers they would have become the next naruto/bleach . . .
28347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / USA
Offline
Posted 10/1/08
hopefully there is another season because that ending was bad it left be in the dark. not that dark is a bad thing but you now what i mean
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.