Created by kikit13
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply what is the best season
Member
3193 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / somewhere out there
Offline
Posted 12/18/08
well, i really like this anime so much....
i love every season, and i hope that there will be more...
but i guess, the first season is the best...
it's so much fun to watch...
because the last two seasons were getting a little bit more serious and dramatic...
4412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in bed under the...
Offline
Posted 12/19/08
3rd season is the best. there's more twist in the plot
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / canada, edmonton...
Offline
Posted 12/20/08

thesolitarybird wrote:


Rave_Master1 wrote:


MonyChan wrote:

OMG! Rave_Master and Kikit13 .. xD How lame are you?!
Why post and WATCH an anime, that you KNOW has gay elements.? Homophobies are the worst ..
Against gayness? DON'T WATCH, DUH! Use your head a bit..
Yuuri will never end up with Flynn/Flurin. She's not even a supporting character. :S Thaaaaank god!
(And no, I'm actually straight, but I can't stand stuff like this. Gay or not. We're all just humans. Who cares about the gender?!)

But honestly, I have NO idea what season is best . It's between 2 and 3.

But it's my fave anime, so all the seasons are love to me. <333


hey dirty gay shut up first i hate season 2 and 3 cuz its all about gayness i was watching season1 and it was cool thats why i started watching it lol. and second i dont belive ur strait cuz i think ur gay if ur not gay right now i think ur ganna be one at the age of 50's lol.



I really didn't like how you retorted and bashed other people's opinion...common sense speaking, why are you even in this forum if you don't like this anime?

from all the gayness that you wrote, I conclude that you're gay through and through. ^__^

And I don't care what you say about me, I just felt I had to reply coz your comments seemed really pathetic LOL xD




lol u facking gay if ur face is has shit dont put shit on other face too cuz gays are shit like hell
257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Washington, USA
Offline
Posted 12/20/08 , edited 12/20/08

Rave_Master1 wrote:

lol u facking gay if ur face is has shit dont put shit on other face too cuz gays are shit like hell


You really can't take a hint can you? You're not getting much reaction out of people so just stop already.
Member
188 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / England
Offline
Posted 12/21/08
Well I'm straight and I love this anime. Yuufram are cute because the contrast in their personalities.
I havn't seen much of season 3 yet so for me its 2 ;]
Member
636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / A. Bonifacio, Dif...
Offline
Posted 12/25/08
i love all the seasons but, I like the 3rd the best because there re re mysteries in that episode..both season 1 and season 2 focuses on the FOUR FORBIDDEN BOXES, whereas, season 3 focuses on THE WHITE CROW AND SARALEGUI ....

and there are more romanric moments between Yuuri and Wolfram, plus, there was a glimpse on how Yuuri looks like when he reaches adulthood, and Shori becoming governor of Tokyo..

will you people stop insulting each other, we are fans here of the same anime, it doesn't matter if there are boy to boy relationships, what attracts is the plot of the story AND THE VERY AWESOME GRAPHICS.....
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / canada, edmonton...
Offline
Posted 1/31/09

Reikuro wrote:


Rave_Master1 wrote:

lol u facking gay if ur face is has shit dont put shit on other face too cuz gays are shit like hell


You really can't take a hint can you? You're not getting much reaction out of people so just stop already.


shut up u gay ass why dont u suck ur own dick and drink ur own cum u dirty gay lollllllllllllllllllllllllllll. i just love pissing off gay i just dont like ugly beings u know. My fathers friend even shouted that he would kill all gays in the world lol....
257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Washington, USA
Offline
Posted 2/1/09 , edited 2/1/09

Rave_Master1 wrote:


Reikuro wrote:


Rave_Master1 wrote:

lol u facking gay if ur face is has shit dont put shit on other face too cuz gays are shit like hell


You really can't take a hint can you? You're not getting much reaction out of people so just stop already.


shut up u gay ass why dont u suck ur own dick and drink ur own cum u dirty gay lollllllllllllllllllllllllllll. i just love pissing off gay i just dont like ugly beings u know. My fathers friend even shouted that he would kill all gays in the world lol....


Wow that was so threatening. Your post actually made me laugh, considering the fact I'm female. Also what you ask of me to do is physically impossible even if I were male. Seriously though, just drop it. When it takes you a month to even think of a reply, you're not going to win the argument and you are just making yourself look childish.
Member
84 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / united kingdom
Offline
Posted 2/5/09
oh can you guys just shut up! i'm not saying that i'm a homosexual but what do you have against that gender? if you don't like the slight shounen ai theme of this anime then at least just try to like the fantasy and action in this anime and not criticize any other thngs that you don't like!!
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / canada, edmonton...
Offline
Posted 2/11/09

Reikuro wrote:


Rave_Master1 wrote:


Reikuro wrote:


Rave_Master1 wrote:

lol u facking gay if ur face is has shit dont put shit on other face too cuz gays are shit like hell


You really can't take a hint can you? You're not getting much reaction out of people so just stop already.


shut up u gay ass why dont u suck ur own dick and drink ur own cum u dirty gay lollllllllllllllllllllllllllll. i just love pissing off gay i just dont like ugly beings u know. My fathers friend even shouted that he would kill all gays in the world lol....


Wow that was so threatening. Your post actually made me laugh, considering the fact I'm female. Also what you ask of me to do is physically impossible even if I were male. Seriously though, just drop it. When it takes you a month to even think of a reply, you're not going to win the argument and you are just making yourself look childish.


shut up i just doesn't visit crunchyroll very often cuz thier being gay, their losing good anime and about u being female dream on budy try putting ur dick in ur ass that might wake you up to reality lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll and one more thing dont say ur female it creeping me out.
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / canada, edmonton...
Offline
Posted 2/11/09

phoenixdutchess23 wrote:

oh can you guys just shut up! i'm not saying that i'm a homosexual but what do you have against that gender? if you don't like the slight shounen ai theme of this anime then at least just try to like the fantasy and action in this anime and not criticize any other thngs that you don't like!!


lol i said in the first forum i like kyou kara maou first season cuz its good action good comedy yuri being fiance to wolfrom and i though before yuri will become flourine(or what ever that blue haired girl's name is)boyfriend or something like that but on season 2 and season 3 they made kyou kara mou like shit for gays it suck now like hell.
Member
4405 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Ruling over hell.
Offline
Posted 2/11/09
Hmm... I love the first one, because without it, there wouldn't be any more. lol

But, I'm realllllly liking the 3rd season, even though I love all of KKM.

KKM has turned into my favourite anime!! ^_^
Member
5477 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / UK
Offline
Posted 2/12/09
I don't really see them in seasons, especially the first two because they kind of run together. This latest one is good though. But not as heavy on the comic relief thar.
Member
84 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / united kingdom
Offline
Posted 3/2/09 , edited 3/2/09
TO THE RAVE MASTER WHAREVER!!: then you're an idiot then!!! why the HELL ARE YOU IN THIS FORUM ANYWAY IF YOU KEEP SAYING THOSE EVN IN THE PRECEEDING SEASONS!!!!! MIGHT WANNA CHECK YOU'RE HEAD AND YOU MIGHT FIND NOTHING!!! AND BE THANKFUL THAT I DIDN'T BAD MOUTH YOU HERE COZ IF I DID THEN YOU'LL PROBABLY END UP WEEPING!!!!
14803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Manila, Philippines
Offline
Posted 6/15/10
for me... the best season is season 3..i like the side stories, the ending and the message as well....i really do admire yuri in this season.... love it
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.