First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Under the Crimson Moon
Posted 10/2/08 , edited 2/8/09
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~About the story~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scarlett Is A Normal?? 17 Year Old Gurl Tht Wnts Excitement In Her Life. She Goes To Twitchell High Witch Is a Normal?? Boarding School She Just Transfered To. Or So She Thinks. She Has a Best Friend Named Alexandra That She Meets At Her New School. Her Worst Enemy In School Is a 17 Year Old Guy Named Damian. Damian Is An Obnoxious Guy Who Thinks Tht Wht He Says Goes. He Has 2 Other Friends That Are Always With Him Danny And Josh. Scarlett Doesn't Like Ppl Who Tell Her Wht To Do So She Goes Against Damian All The Time. But There's Somthing Very strange About This School That She Doesn't Know Of...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kkysz Me And Michii Figured We Show u How Our Characters Look Like So Heres Sum Pictures Where u Can Get a Clue Of Wht Were Imagining In Our Messed Up Awesome Heads lol ~Nina<3

Damian Marter~

Male
Age:17

Danny And Josh~

Males
Ages:16 & 17

Scarlett Evans~


Female
Age:17

Alexandra Moore~


Female
Age:17

Moderator
2575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Heaven~
Offline
Posted 10/2/08
LOL nice ^_^ lotta typos tho 0_0
Posted 10/3/08
Mmm I like me some Damian xD
Moderator
2575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Heaven~
Offline
Posted 10/3/08
sick X3
Member
867 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / I'm everywhere Be...
Offline
Posted 10/3/08
o'=(^w^)='o two thumbs up for you!!!!! Chaaaa~
Posted 10/3/08
lol x]
Creator
21891 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/3/08
So u guys like Wht the Stories About huh huh huh ??
Moderator
2575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Heaven~
Offline
Posted 10/3/08
i give this a rating of five stars!!!! *****!!!! O! (^o^)/
Moderator
2575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Heaven~
Offline
Posted 10/3/08
\(>o<)/ WOOTT~!
Member
458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / washington
Offline
Posted 10/3/08
OMG WOW IM LUVING THIS PLACE EVEN MORE oooooooo
i gotta read it it sounds so awesome -giggle-
ive read all my books like a thousand times
and im makin my own 2 hehe
send me a message plz wen u post the story hehe
i give it BOTH THUMBS UP!!! ^_^
Posted 10/4/08
can i b editor? :DDD
Posted 10/4/08

kaiya_vamp_goddess wrote:

OMG WOW IM LUVING THIS PLACE EVEN MORE oooooooo
i gotta read it it sounds so awesome -giggle-
ive read all my books like a thousand times
and im makin my own 2 hehe
send me a message plz wen u post the story hehe
i give it BOTH THUMBS UP!!! ^_^


chapter one is coming out soon ^^
Posted 10/4/08

animexcool wrote:

can i b editor? :DDD


editor? like wat do u mean? :]
Posted 10/4/08

OhGawd wrote:


animexcool wrote:

can i b editor? :DDD


editor? like wat do u mean? :]


like making sure everything is spelt correctly or making sure the grammar is right.
Posted 10/4/08

animexcool wrote:


OhGawd wrote:


animexcool wrote:

can i b editor? :DDD


editor? like wat do u mean? :]


like making sure everything is spelt correctly or making sure the grammar is right.


hmm....i dont think we need one...im sry >< is there anything else you want to do?

First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.