First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Post Reply ANSWER THE QUESTION ABOVE U!
Member
3716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / who cares?
Offline
Posted 10/9/08
no~. ...btw ....wat are they made of?....

have u ever lost somthing very important a long time ago and found it later when you didnt need it anymore?
Posted 10/10/08
once n a while...btw, hre r the answer's 2 ur question
http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AjoIUat.kZxFUgY5sYXveOUjzKIX;_ylv=3?qid=20080503163848AARIYwS

have u evr had the feeling u could trust sumone but thn u find out u really couldnt?
Member
3540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 10/10/08
nope
i only have friends i can trust to some extent

have u ever wonder if pigs could fly would poop fall from the sky?
Posted 10/10/08
eww~...now that i thnk about it..yea.. wtf?

have u evr made sumthn so weird u jus eat it anyway?
Posted 10/10/08
ew.................................no..........


hres the question:
Member
3540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 10/11/08
hahahahaha good one tom
ill start again

have u ever want something but u know if u had it it would brake?
Posted 10/11/08
sumtimes........not rlly...


r u gunna say no wen i say hav u evr killd a frnd?
Posted 10/11/08
yes, i will say "no"

do u evr wonder if they'll have sumthn nw n the future [technology, better environment, etc.]?
Member
1803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / phil....
Offline
Posted 10/12/08
yes...
but its not that i regret it that much..

can i be friend you?
Posted 10/12/08
mhitzz:can i be ur frnd?
tomB0yzz (me):yah! lol

hav u evr farted in public?
Member
3540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 10/12/08
no
have u ever went out of ur house at night and walked at a park and dont come back till later?
Posted 10/12/08
no......

hav u evr hated sum1 n the past thn 4geted thm?
Member
3540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 10/12/08
no not really

have u ever wonder what would happen if u ran away?
Posted 10/12/08
sumtimes...

have u evr had the feeling ppl expect u 2 be sumone evn though ur not?
Member
3540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 10/12/08
yeah

have u ever been mad for know reason just to left alone?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.