First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Winter 2009 Anime Line Up [PREVIEW]
3544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Ph
Offline
Posted 10/4/08

melan_choly wrote:


WhereEaglesFly wrote:

huh? winter 2009? you mean december 2009 or january 2009, next year? because these 2 are both months in the season of winter...


January 2009


rhapsodic_outburst wrote:

you forgot some other things like

Ashita no Yoichi
Druaga no Tou ~the Sword of Uruk~
Full Metal Alchemest 2
Umineko no Naku Koro ni
The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2
Hayate the Combat Butler Season 2
Minami-Ke Third Season



those anime are confirmed for 2009, but not for winter 2009


lol, didn't notice that it was for winter 2009, thought it was just for 2009
1003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / badassdonia
Offline
Posted 10/4/08

melan_choly wrote:

Phew! I just did some good research on the anime airing in January 2009!

Most of these are sequels, and since it's still October, this probably isn't the whole list of anime coming out. But as more anime is confirmed, I'll keep everything updated as much as possible!

For more information check out Sugoi! Anime Blog @ http://sugoi.blogsome.com/2008/10/04/winter-2009-anime-line-up-preview/
This site includes more detail such as longer summaries, anime to expect in 2009, links, pictures, etc...

i hope this helps and gives you a good glimpse at what's coming up! I'm pretty sure Suicider or a crunchy mod will provide more info as time progresses

Maria†Holic


Shikabane Hime Kuro


Major S5


Tetsuwan Birdy Decode 2nd Season


Asakiyumemishi - The Tale of Genji


KuroKami The Animation


Hajime no Ippo Second Season


Zoku Natsume Yuujinchou


Maria-sama ga Miteru Season 4


Afro Samurai: RESURRECTION


White Album


Ride Back


Other anime of 2009.
these series will NOT air in January, but some time in 2009

* Appleseed: Genesis
* Winter Sonata
* Tower of Druaga - the Sword of Uruk
* Fullmetal Alchemist 2
* Minami-Ke Third Season
* Akikan!
* Ashita no yo ichi!
* Hagane Kara no Regiosu
* Kuiinzu bureido
* Z Majingaa (kari)
* ROBO CROSSER
* Mainichi Kaasan
* Guin Saga
* RAINBOW ni Sha Roku Bou no Nana Nin
* COBRA THE ANIMATION (Roku Nin no Yuushi)
* Slayers GLORY
* Tears to Tiara
* Bakemono Go
* Super Party -arado senki-


holy hell u made my day hajime no ippo is coming back omg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In bed With Jin!!!!
Offline
Posted 10/4/08
omg!! they are doing a fullmetal alchemist two??? cant wait!!! omg now im hella excited
1308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / My City, Bhutan
Offline
Posted 10/4/08


WOOOO!

2149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Hawaii
Offline
Posted 10/4/08
can't wait for ashita no yoichi. It's a great manga!
6822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / San Francsco
Offline
Posted 10/4/08

rhapsodic_outburst wrote:

you forgot some other things like

Ashita no Yoichi
Druaga no Tou ~the Sword of Uruk~
Full Metal Alchemest 2
Umineko no Naku Koro ni
The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2
Hayate the Combat Butler Season 2
Minami-Ke Third Season



ohh yaaay! hecka happy and WAYY excited!
haha do you know anything about:
- Junjou Romantica 2
- Vampire Knight 2
- Kamichama Karin Chuu
if anyone does quote this comment or pm me or somethingg :]
thaaaanks sooo muchies
2460 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / 啊,我在 Lost Underse...
Offline
Posted 10/4/08 , edited 10/4/08
just asking but those aren't all the animes in 2009 right cuz i dont want my hopes dashed away for a shakugan no shana third or a Zero no Tsukaima season 3 in late 2009
2060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / a quiet place
Offline
Posted 10/4/08

hotpants13 wrote:


dancingfire1414 wrote:

wow full metal alchemist 2!! never thought it will have season 2!
but the one's i like such as gakuen alice&la corda still don't have season2!!uwaaaa


yeah i was just thinking the same thing-but at least Full metal alchemist is gonna continue- i really wanted a special A season 2 and OHSHC but those dont seem like its gonna happen


yesyes!!! OHSHC!!! haiz..where can i watch special A? i don't really know the story of that anime..can u tell me pls?

3299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / in front of my co...
Offline
Posted 10/4/08 , edited 10/4/08

dancingfire1414 wrote:


hotpants13 wrote:


dancingfire1414 wrote:

wow full metal alchemist 2!! never thought it will have season 2!
but the one's i like such as gakuen alice&la corda still don't have season2!!uwaaaa


yeah i was just thinking the same thing-but at least Full metal alchemist is gonna continue- i really wanted a special A season 2 and OHSHC but those dont seem like its gonna happen


yesyes!!! OHSHC!!! haiz..where can i watch special A? i don't really know the story of that anime..can u tell me pls?



you can watch it on Veoh.com they have all the episodes subbed rightn now- its a really good series- ( if you cant get it on veoh tell me i know a nother way you can watch all the eps)
4144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Wherever life tak...
Offline
Posted 10/4/08
OMFG r u serious theres gonna be more Hajime No Ippo? mah fave anime
281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/4/08
yatta!!!!!!!!! MGM 4th season!!!!
3544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Ph
Offline
Posted 10/4/08

jjdude4ev wrote:


rhapsodic_outburst wrote:

you forgot some other things like

Ashita no Yoichi
Druaga no Tou ~the Sword of Uruk~
Full Metal Alchemest 2
Umineko no Naku Koro ni
The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2
Hayate the Combat Butler Season 2
Minami-Ke Third Season



ohh yaaay! hecka happy and WAYY excited!
haha do you know anything about:
- Junjou Romantica 2
- Vampire Knight 2
- Kamichama Karin Chuu
if anyone does quote this comment or pm me or somethingg :]
thaaaanks sooo muchies


junjo romantica and vampire knight guilty's (season 2) not airing on 2009 but this october 2008.
Never heard of an anime kamichama karin chuu before. (I've watched kamichama karin though)
I looked over it and its just the second season of the Manga,
I think there's no official announcement on the second season of the anime yet
1176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / dream place
Offline
Posted 10/4/08
omg dun have D.grayman 3rd season? LOL
3861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Parking lot...
Offline
Posted 10/4/08
whooooow... a year ago, i remember recieving this email about petition to demand for making Hajime Ippo Season 2.....

i cant believe its happening...
3544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Ph
Offline
Posted 10/4/08 , edited 10/4/08

meandmyselfandi2 wrote:

so is d gray man still going?


there's no announcement yet


hotpants13 wrote:


dancingfire1414 wrote:

wow full metal alchemist 2!! never thought it will have season 2!
but the one's i like such as gakuen alice&la corda still don't have season2!!uwaaaa


yeah i was just thinking the same thing-but at least Full metal alchemist is gonna continue- i really wanted a special A season 2 and OHSHC but those dont seem like its gonna happen


I read that Full metal alchemest season 2 is going to start from the very start, its not going to continue the old one that's probably because the older full metal alchemest strayed too far away from the manga
maybe this season might actually follow the manga


kingdom93 wrote:

just asking but those aren't all the animes in 2009 right cuz i dont want my hopes dashed away for a shakugan no shana third or a Zero no Tsukaima season 3 in late 2009

of course that's not all of it! and even if they don't announce it in 2009 they might still be doing the anime and
it would be released on 2010 :P

ahhh I remember Zoku Natsume Yuujinchou's going to be released in 2009 too X3
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.