Created by Assault911
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Do you trust religions?
38556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / The place where o...
Offline
Posted 11/5/08
yes, it gave me something to believe in
2065 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 5/8/09
yes
52969 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/8/09
yeah..
31186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/8/09

yep:)
21144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 5/12/09
i guess
Posted 5/12/09
it probably depends on the religion. I am a Christian but that doesnt mean i dont like or trust anyone of a different religion. it means that i dont trust what other religions say
Posted 5/12/09
yes
25598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / `dunno
Offline
Posted 5/13/09
yes...
Posted 5/15/09 , edited 5/15/09
Religion is an institution created by man...do you trust mankind? If you do I suggest you start listening to the news of the world.
Posted 5/15/09
not really
Posted 5/15/09
yup! yup! yup!
22785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/16/09
yes.
Posted 6/1/09
not really...
I'm Roman Catholic but i don't really practice it...and i don't really trust it
i don't know why..
1072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Vacaville, CA
Offline
Posted 11/1/09
Meh, i have my own beliefs in that.
42932 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/1/09
Yep
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.