First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
YouTube Usernames
10256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F
Offline
Posted 10/5/08
ahhh.... i think you're "away" from the topic.. =D
you're all gays.



mine is langkeekong.
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/5/08

KinkyHamster wrote:


mushrie wrote:


KinkyHamster wrote:


A_D_E25 wrote:


KinkyHamster wrote:


A_D_E25 wrote:


KinkyHamster wrote:

Why would i have a youtube account?
No Porn.


you amaze me sometimes

does that mean you want to give me head?


uhh ima guy so no <.<

You don't have to be a girl to suck dick.
Helpful fact of the day.


KinkyHamster wants a guy sucking his dick.
Interesting fact of the day.

Whatsyourface gets turned on by guys sucking Hamster dick.
Sexual fact of the day.

Hamsters don't have dicks.
5245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/5/08

Allhailodin wrote:


kino_neko wrote:


Allhailodin wrote:

Of course, im full of good qualities,most of which i haven't discovered yet.


well let's see hey your not boring thats always good


Well, i'm usually brutally honest, sometimes its a bad thing, but whatever. I'm probally the only dude on earth who dosen't give a damn about ever having sex. I guess that's a good quality. Idk.


So you gave up on sex, because you know you're never going to get any?

That's sad.
Posted 10/5/08





Suck it.
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 10/5/08

Hitoli wrote:


Allhailodin wrote:


kino_neko wrote:


Allhailodin wrote:

Of course, im full of good qualities,most of which i haven't discovered yet.


well let's see hey your not boring thats always good


Well, i'm usually brutally honest, sometimes its a bad thing, but whatever. I'm probally the only dude on earth who dosen't give a damn about ever having sex. I guess that's a good quality. Idk.


So you gave up on sex, because you know you're never going to get any?

That's sad.


Nah, i never gave up, its just sex isnt very high up on my priority list, if i have it, i have it, if i don't then i dont. Im just saying i don't think about it 24/7. So i never gave up, and besides im way too lazy to meet people.
Posted 10/5/08
can we get back to the topic
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/5/08 , edited 10/5/08

So you must have a really small one, right?

edit: I gotta have spoilers around those images. Nasty crap.
Posted 10/5/08

mushrie wrote:


So you must have a really small one, right?

edit: I gotta have spoilers around those images. Nasty crap.

so i guess you have a really small throat o.o
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/5/08

A_D_E25 wrote:

can we get back to the topic

Lol
@OP: I don't have an account. It's not like I need to comment or anything, just there to watch videos. ;D


Giving a blowjob has nothing to do with swallowing the damn thing. (:
Posted 10/5/08

mushrie wrote:


A_D_E25 wrote:

can we get back to the topic

Lol
@OP: I don't have an account. It's not like I need to comment or anything, just there to watch videos. ;D


Giving a blowjob has nothing to do with swallowing the damn thing. (:

yes..but you have to swallow the end-product
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/5/08

KinkyHamster wrote:


mushrie wrote:


A_D_E25 wrote:

can we get back to the topic

Lol
@OP: I don't have an account. It's not like I need to comment or anything, just there to watch videos. ;D


Giving a blowjob has nothing to do with swallowing the damn thing. (:

yes..but you have to swallow the end-product

True, but that also has nothing to do with the size. lmao

<;
Posted 10/5/08

mushrie wrote:


KinkyHamster wrote:


mushrie wrote:


A_D_E25 wrote:

can we get back to the topic

Lol
@OP: I don't have an account. It's not like I need to comment or anything, just there to watch videos. ;D


Giving a blowjob has nothing to do with swallowing the damn thing. (:

yes..but you have to swallow the end-product

True, but that also has nothing to do with the size. lmao

<;

Ever heard of the term "deep throat"?
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/5/08

KinkyHamster wrote:


mushrie wrote:


KinkyHamster wrote:


mushrie wrote:


A_D_E25 wrote:

can we get back to the topic

Lol
@OP: I don't have an account. It's not like I need to comment or anything, just there to watch videos. ;D


Giving a blowjob has nothing to do with swallowing the damn thing. (:

yes..but you have to swallow the end-product

True, but that also has nothing to do with the size. lmao

<;

Ever heard of the term "deep throat"?

You were actually funny and amusing at first and you could have also win this verbal war if you were to come up with better comebacks.

Yeah, I have heard of that term actually and I wouldn't have been able to retaliate if you had said that before the whole "swallowing the end-product" thing. L.M.F.A.O.
Posted 10/5/08
<- yeah, but I don't have any vids uploaded -___-
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 10/5/08

KinkyHamster wrote:


A_D_E25 wrote:


KinkyHamster wrote:


A_D_E25 wrote:


KinkyHamster wrote:

Why would i have a youtube account?
No Porn.


you amaze me sometimes

does that mean you want to give me head?


uhh ima guy so no <.<

You don't have to be a girl to suck dick.
Helpful fact of the day.


my my this shows a lot about you
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.