First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Vampire Knight Guilty, now showing
3376 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 10/8/08 , edited 10/8/08
This may be a duplicate or may not be But....
What ever fan boy/girl have been waiting for lol. Well to everyone who has been expecting it, yes it is out but in RAW so far it's only been the 1st episode, which is quite good, high tension as usual, new op. and ed. songs too so go look for it!

Oh before I forget, episode 2 Toradora is out already too lol as well as Kurozuka, Skip Beat, EF-A tale of Melodies, episode 2 of Rosario + Vampire capu2, and last but least Shikabane Hime: Aka. Expect those to be subbed in a couple weeks
15762 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/8/08 , edited 10/8/08

shiranui980 wrote:

This may be a duplicate or may not be But....
What ever fan boy/girl have been waiting for lol. Well to everyone who has been expecting it, yes it is out but in RAW so far it's only been the 1st episode, which is quite good, high tension as usual, new op. and ed. songs too so go look for it!

Oh before I forget, episode 2 Toradora is out already too lol as well as Kurozuka, Skip Beat, EF-A tale of Melodies, episode 2 of Rosario + Vampire capu2, and last but least Shikabane Hime: Aka. Expect those to be subbed in a couple weeks


Vampire Knight thread.
Oh god.... threads made by some fan girl are always against the forum rules.
OP, have you read the rules? It is stated that Deathnote threads, One Piece threads, VAMPIRE KNIGHT THREADS, etc will be, most likely, locked since it is the cancer of this anime forum or any other forum.

EDIT:
Subbed in a couple of weeks?
Most subbers can finish subbing an anime in less than 24 hours. I think what you meant was upload for streaming. BTW, by adding those things, you still can't change the thread title.
pie159 
5590 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Your mom
Offline
Posted 10/8/08
Post this in the Vampire Knight section.

Reported.
Member
10746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / c i t y o f s n o w
Offline
Posted 10/8/08
i'm waiting for this to be upload in crunchyroll >>
Member
124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Sioux City, Iowa
Offline
Posted 10/8/08
i am going nuts waiting for it to be subbed
3376 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 10/8/08

TriPad wrote:


shiranui980 wrote:

This may be a duplicate or may not be But....
What ever fan boy/girl have been waiting for lol. Well to everyone who has been expecting it, yes it is out but in RAW so far it's only been the 1st episode, which is quite good, high tension as usual, new op. and ed. songs too so go look for it!

Oh before I forget, episode 2 Toradora is out already too lol as well as Kurozuka, Skip Beat, EF-A tale of Melodies, episode 2 of Rosario + Vampire capu2, and last but least Shikabane Hime: Aka. Expect those to be subbed in a couple weeks


Vampire Knight thread.
Oh god.... threads made by some fan girl are always against the forum rules.
OP, have you read the rules? It is stated that Deathnote threads, One Piece threads, VAMPIRE KNIGHT THREADS, etc will be, most likely, locked since it is the cancer of this anime forum or any other forum.

EDIT:
Subbed in a couple of weeks?
Most subbers can finish subbing an anime in less than 24 hours. I think what you meant was upload for streaming. BTW, by adding those things, you still can't change the thread title.


Upload for streaming I suppose, also I don't care much about the title, it is just meant as an announcement. I only edited my post simply because I forgot to add those things not to change a title or what ever, and lumping me together with fan girls? Oh my... I don't seem to be going "kya kya kya" or "zomg" when I posted this topic. hmmm.... Watch it or don't it's up to you my dear.
15762 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/8/08

shiranui980 wrote:


TriPad wrote:


shiranui980 wrote:

This may be a duplicate or may not be But....
What ever fan boy/girl have been waiting for lol. Well to everyone who has been expecting it, yes it is out but in RAW so far it's only been the 1st episode, which is quite good, high tension as usual, new op. and ed. songs too so go look for it!

Oh before I forget, episode 2 Toradora is out already too lol as well as Kurozuka, Skip Beat, EF-A tale of Melodies, episode 2 of Rosario + Vampire capu2, and last but least Shikabane Hime: Aka. Expect those to be subbed in a couple weeks


Vampire Knight thread.
Oh god.... threads made by some fan girl are always against the forum rules.
OP, have you read the rules? It is stated that Deathnote threads, One Piece threads, VAMPIRE KNIGHT THREADS, etc will be, most likely, locked since it is the cancer of this anime forum or any other forum.

EDIT:
Subbed in a couple of weeks?
Most subbers can finish subbing an anime in less than 24 hours. I think what you meant was upload for streaming. BTW, by adding those things, you still can't change the thread title.


Upload for streaming I suppose, also I don't care much about the title, it is just meant as an announcement. I only edited my post simply because I forgot to add those things not to change a title or what ever, and lumping me together with fan girls? Oh my... I don't seem to be going "kya kya kya" or "zomg" when I posted this topic. hmmm.... Watch it or don't it's up to you my dear.


You started this, you are therefore responsible for what will happen if this thread keeps up. I didn't watch the first season because of the major faggotry about this anime, same goes with season 2.
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 10/8/08
yay....

btw im probably like the only guy who likes watching the series but i only like it because of the plot and not cuz of any other reasons
417 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Eh?
Offline
Posted 10/8/08

shiranui980 wrote:


TriPad wrote:


shiranui980 wrote:

This may be a duplicate or may not be But....
What ever fan boy/girl have been waiting for lol. Well to everyone who has been expecting it, yes it is out but in RAW so far it's only been the 1st episode, which is quite good, high tension as usual, new op. and ed. songs too so go look for it!

Oh before I forget, episode 2 Toradora is out already too lol as well as Kurozuka, Skip Beat, EF-A tale of Melodies, episode 2 of Rosario + Vampire capu2, and last but least Shikabane Hime: Aka. Expect those to be subbed in a couple weeks


Vampire Knight thread.
Oh god.... threads made by some fan girl are always against the forum rules.
OP, have you read the rules? It is stated that Deathnote threads, One Piece threads, VAMPIRE KNIGHT THREADS, etc will be, most likely, locked since it is the cancer of this anime forum or any other forum.

EDIT:
Subbed in a couple of weeks?
Most subbers can finish subbing an anime in less than 24 hours. I think what you meant was upload for streaming. BTW, by adding those things, you still can't change the thread title.


Upload for streaming I suppose, also I don't care much about the title, it is just meant as an announcement. I only edited my post simply because I forgot to add those things not to change a title or what ever, and lumping me together with fan girls? Oh my... I don't seem to be going "kya kya kya" or "zomg" when I posted this topic. hmmm.... Watch it or don't it's up to you my dear.


If there is a fan of VK, then they will probably have the 'audacity' to click on the VK forum link to find out instead of being here, or so I think.

We... not so much care, which is why your post may be 'illegal' when it comes to forum rules (besides, I already emphasized this already but there's already a damn forum category for the damn anime).
6030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Chicago IL
Offline
Posted 10/8/08

krnsoldierofGod wrote:

yay....

btw im probably like the only guy who likes watching the series but i only like it because of the plot and not cuz of any other reasons


lol
Posted 10/8/08
i watched it n i love it Vampire Knight Guilty ep 1
Member
11623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 10/8/08
i want to see it already subbed
i love that opening song
24529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Calgary, Alberta
Offline
Posted 10/8/08
omg a VK thread reported
Posted 10/8/08 , edited 10/8/08
If you think it's a duplicate, don't even post it.

Do some actual searching before posting a thread.


Read the rules.

This belongs in the "Vampire Knight" sub-section.

Try to be more considerate next time.
38556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / The place where o...
Offline
Posted 10/8/08
yay, now we get to see then fangirls going crazy again
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.