First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Vampire Knight Guilty, now showing
Member
130187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/8/08

riku911 wrote:


sakuralockheart94 wrote:


riku911 wrote:


sakuralockheart94 wrote:


riku911 wrote:

yay, now we get to see then fangirls going crazy again

aww you guys are just jealous none of these girls like you XD haha jk, but i only like it because of the story line and the songs.


wow, you saw right through me, I AM jelous that girl like blood sucking vampire in an anime instead of real GUYS
and the only thing i can remember in the series is the op song


lol sweet i was right

yep congrats, you get a cookie
and i dont care, i have no luck with women anyway
beside, i find them annoying sometime

yeah... that's nice to know
Member
181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 10/8/08
yaynesss thnx for tellin
but the manga still rox the animes sox xD
Member
130187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/8/08
i've seen the firs ep for the new season if only i knew japanese xP hahaha i think i might a need a tutor ;P
Member
28353 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / UK
Offline
Posted 10/8/08

tinabop1 wrote:


krnsoldierofGod wrote:

yay....

btw im probably like the only guy who likes watching the series but i only like it because of the plot and not cuz of any other reasons


nope, you arent the only guy. I have a few guy friends that watch VK


Yeah... Me being one of them!

Posted 10/8/08
get subbeddd and uploaded in cr!
Posted 10/8/08
what about those fanboys?
Member
130187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/8/08
i don't know, don't see to many fanboys either that or they just don't wanna admit it fanboy hahaha it's kinda funny no offense
Posted 10/8/08
oooooh..... i cant wait for the dvd to be released!!!!!
tux
203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/8/08
vampire knight is for nubs
Posted 10/8/08

sakuralockheart94 wrote:

i don't know, don't see to many fanboys either that or they just don't wanna admit it fanboy hahaha it's kinda funny no offense


there are BOYS tat like vampire knight??? cool!! hahaha thumbs up....! its ok if they don wanna admit it... no offense too..
Member
130187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/8/08

annly wrote:


sakuralockheart94 wrote:

i don't know, don't see to many fanboys either that or they just don't wanna admit it fanboy hahaha it's kinda funny no offense


there are BOYS tat like vampire knight??? cool!! hahaha thumbs up....! its ok if they don wanna admit it... no offense too..


hahaha there's a couple of them not many though
26266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Sembawang/Singapore
Offline
Posted 10/8/08
woooooooooooooo ef ~ a tale of melodies~ im sure to watch that haha
26266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Sembawang/Singapore
Offline
Posted 10/8/08

sakuralockheart94 wrote:


annly wrote:


sakuralockheart94 wrote:

i don't know, don't see to many fanboys either that or they just don't wanna admit it fanboy hahaha it's kinda funny no offense


there are BOYS tat like vampire knight??? cool!! hahaha thumbs up....! its ok if they don wanna admit it... no offense too..


hahaha there's a couple of them not many though


really ? i thought many of my friends would be interested to watch it
2528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / America
Offline
Posted 10/8/08

sakuralockheart94 wrote:


annly wrote:


sakuralockheart94 wrote:

i don't know, don't see to many fanboys either that or they just don't wanna admit it fanboy hahaha it's kinda funny no offense


there are BOYS tat like vampire knight??? cool!! hahaha thumbs up....! its ok if they don wanna admit it... no offense too..


hahaha there's a couple of them not many though


I, a GUY, admit that Vampire Knight is a GOOD anime!!! I do not read the manga, I read the spoilers for the rest of the manga that was not shown yet in the anime. I LOVE VAMPIRE KNIGHT!!!
Member
73205 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / in the land of tw...
Offline
Posted 10/8/08
Yeah, this new season looks very promesing, can't wait to see ep 2!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.