First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Do you like Melon Bread? (Related to Shana Food)
Member
26266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Sembawang/Singapore
Offline
Posted 8/6/08
melon bread? the way it looks in the show it should be crunchy and have a sweet filling inside and on the outside
Member
4384 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Philippines
Offline
Posted 8/14/08
i wanna taste it too....you guys are so lucky
Member
193 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Philadelphia
Offline
Posted 8/14/08
My friend made some melon bread when she first saw this show and its amazing good!
Member
12249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / somewhere
Offline
Posted 8/18/08
I love melon bread....it taste so good
Posted 8/21/08
i rily looks good..
mybe i wud like to try some..

since shana likes it. .lol.. (she's addicted to it)
Member
616 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Phil.
Offline
Posted 8/23/08
I haven't tasted it. But I would definitely would give it a try.
Member
732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / 10th Dimension, E...
Offline
Posted 9/24/08
i prefer the pineapple or coconut bread, melon is good but MEAT IS SUPREME
Member
3206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / in front of my la...
Offline
Posted 9/25/08
i think i prefer coconut bread............
but i 1 2 try 2 taste the melon bread........
Member
352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Fanatsy World
Offline
Posted 10/11/08
i never tried melon bread couz there's no melon bread here., but i think it's delicoius., i wish i could try it even once
where i can buy melon bread?
Member
324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / HAH! I'm not fall...
Offline
Posted 11/4/08
Well, I'm actually eating it right now! And I must say it is quite delicious... This is definitely the best thing since sliced bread =] I get it at Nijiya Market by the way.
Member
3257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 11/8/08


nope. but it kinda looks tasty
Member
443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Near your house 0.o
Offline
Posted 11/16/08

Uesuri wrote:

Yup, I always buy it at the Japanese supermarket near my house "Mitsuwa" It doesnt taste like melon but its made with Musk Mellon paste i am pretty sure. Very Delious. Sugary and chewie is all i can really say xD


where do you buy it in JP i wanna go there and try PLS PLS
Member
443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Near your house 0.o
Offline
Posted 11/16/08
SG got nothing Called melon pan SG suck in bread It has nothing
Posted 11/17/08
I tried Melon Bread in SG, dunno if its the real deal though. Its quite sugary..
Member
443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Near your house 0.o
Offline
Posted 11/27/08
i was wrong i finally found melon bread in SG and it nice
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.