Mayonaka no Shadow Boy PV
Member
6492 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / canada
Offline
Posted 10/9/08
OMG OMG!! ITS OUTT!!!
AHHHHHH! ITS SOO HOTTT!!! AHHHH! YAMADA!!! OMG!! RYUTARO AND KEITO FINIALLY GOT CAMERA TIMEE!!!
OMG!!
http://www.youtube.com/watch?v=u5TkqDNap4E
Member
11087 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My new account :3
Offline
Posted 10/9/08
THAT IS A PITIFUL EXCUSE FOR 'CAMERA TIME'
Posted 10/9/08
OMFG.
I LOVE IT
SO FLIPPIN MUCH~~~
-is honestly to happy for words-
<3<3<3<3<3<3<3
Member
11087 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My new account :3
Offline
Posted 10/9/08
But Ryutaro + angst is killer. Seriously. I'll say this a billion times. He was born for it. *O*
Member
10632 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in the suburbs of...
Offline
Posted 10/9/08
THANKS FOR THE LINK!!! I LOVE IT <3
Member
3843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Over the Rainbow~
Offline
Posted 10/9/08 , edited 10/9/08
I'm soooooo Happy right now!!!!!

it was the BEST!!!!

Yuto was sooo sexii when he said "shadow?" KYAAA~~

and Yama-chan as the lead~ He did a sexii job though

i'm glad i could see all of the Hey!Say!JUMP member's faces in this one~

Veryy cool


But i'm sorry i have to say it...... does any one notice that the Video has nothing to do with the song?
Member
477 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / The Great White N...
Offline
Posted 10/9/08
Holy Crap! Thankies for the link! <<33
That PV is awesome! <<33
Member
7261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Los Angeles
Offline
Posted 10/9/08
the pv was awesome!! they were extremely HOT!!!! at least daiki had a solo part. chinen's voice sounded kind of different. it seems deeper. ryosuke was just sooo cool at the end.
Member
2531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 10/9/08
it killed me!!!!

anyway...for those who haven't seen it yet...u must download it RIGHT NOW!!
and I swear, U'LL DIE!!! XD

http://www.mediafire.com/?nyh4nggm3bw
credits to strawberryrin and jumpintomyheart of LIVEJOURNAL!!! ^^
Member
3421 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Indonesia
Offline
Posted 10/9/08
WOW
thx for the link!!!!!!!!
i dont really catch the story/song,,
but this pv...
KAT-TUNppoi desu ne.. (i dont know how should i say that in english )
anyway.. really COOOOLL!!!!!! they're really growing up~! <3
Creator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 10/10/08
*WOOHOO!!!*
finaLLy!, this is HSJ's 1st ever vid that all of their faces are in it~!
~Kyaa! this is why I so
LOVE black clothes on guys... XD!
Chinen's voice sounded deeper...o__O! then that means he surely is growing up~
Member
1946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / kuala lumpur
Offline
Posted 10/10/08
hawt~hawt~hawt~~~~ i looooooooooooooooooooove it~~~ !! cho kakkoii~~suteki!! <3
Member
1168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 10/10/08
don't want to spoil your happiness,guys..

i seriously think that it's cool,too..

but for me..

it's only my opinion so please don't get upset...

your seed is really number one in my heart~!

mayonaka no shadow boy is awesome,really,and it's romantic....
Posted 10/11/08
I love this PV!! Yabu is gorgeous!! (I love him <3 xD) but why Yamada is always in front of the others!! ><" Ryutaro isn't tall,and he is behind! I hate Yamada!! But Daiki, Yuto and Chinen are so cute and Chinen's voice is beautiful! I find we don't see Hikaru a lot ='(
You must be logged in to post.