Created by gunslinger13
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Should dbsk work with feilunhai?
33488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Australia
Offline
Posted 10/11/08
Why not? You can never know how they would sound if they don't try but I know some of you are reserved because you don't think Fahrenheit are up to Dbsk level...to be honest I wouldn't know myself. 'cos I don't listen to Fahrenheit myself.
7770 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Singapore
Offline
Posted 10/11/08
oh yeah sure why not. dbsk can sing and Fahrenheit can you know.. wave
1784 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Singapore
Offline
Posted 10/11/08
erm...
i'll be nice and say they shouldn't in the music performance area..
they can trying acting together! ^ ^
18180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 10/11/08 , edited 10/11/08
My opinion is.......................... Nooooooo!!! never ever do that!! >___<
i don't hate Fahrenheit but can u guys imagine if they have to sing live??????
DBSK would be awesome! but i'm not as confident with Fahrenheit...
~ sorry... if i offended anyone..

pinkmacchiato wrote:
erm...
i'll be nice and say they shouldn't in the music performance area..
they can trying acting together! ^ ^


But YES!! i totally agree with you that they can try acting together.. Fahrenheit are great actors..
.... but in what language?? =D

Posted 10/11/08 , edited 10/11/08
I like both bands but definitely no!!
1915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Australia
Offline
Posted 10/11/08

angalia wrote:

no no pls dont!! I'm curious wat language they're gonna use though...

But lets face it, i think FLH is gonna fade in the background if they ever decide to collaborate wif DBSK



was wondering about the same thing...its highly unlikely that flh would sing in korean ( i mean, no offence, but their jap isn't that good either). it's actually possible that they'll sing in mando, considering that dbsk have sung in mando before....

and people...the flh bashing is kinda... ...neva mind. its true that flh is not on the same level as dbsk, but they've improved a bit too (plus i reackon flh r better actors than dbsk). and u neva know, IF there will be a collab it might even turn out awesome..(i'm the world's numero uno optimistic person btw)

so yeah...wateva happens...all the best to the guys!!
21531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/11/08
i dont know!!!
3865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in keChyk's world...
Offline
Posted 10/11/08
NOOOOOOOOOOOOOO!!!!

their difference in talent is super huge!!
881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/11/08 , edited 10/11/08
I don't think they should...Personally...I think DBSK has more talents then FLH. Sorry fangirls...But I think that when FLH sings live...It's really bad...I'm not saying they'll humiliate themselves, however, It'll just make the whole world see the difference between Korean standards, and the Taiwan standards...I was once a fan of FLH...Once I heard them live...I stopped being a fan.
167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/11/08
nuh uh. no. andwae. bu! nggak boleh. never ever. rofl. XD!
yeah. they should not work together.
tne dong bang boys will overshadow FLH if they do so. seriously.
11195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Laguna, Philippines
Offline
Posted 10/11/08
i like them both but i have to say NO...
1302 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / QC
Offline
Posted 10/11/08
LOL! NEVER EVER DO THAT DBSK.. Please...
2266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ♥♥♥Jaejoong's Hea...
Offline
Posted 10/11/08
omg. srry but there is a big gap/difference in talent! they should NOT work with DBSK! >.< dnt let farenheit steal ur coolness DBSK!! >o<!!!!
4923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Philippines
Offline
Posted 10/11/08

chibiQT wrote:

omg. srry but there is a big gap/difference in talent! they should NOT work with DBSK! >.< dnt let farenheit steal ur coolness DBSK!! >o<!!!!


you are sooooo right!!! I pointed this out in the other thread... and guess what happened?? they've been bashing DBSK there!! so mad at them right now.
778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / New Jersey USA
Offline
Posted 10/11/08 , edited 10/11/08
no no no and no, bad idea people, bad idea, the different in talent is big, DBSK shine will be down, know they could use FLT only as back dancers, but not even as back dancer bacause i cant imaging them learning dbsk dance steps, is too huge the different in talent, dance, singing ability, and looks. please dont DBSK
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.