First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Scientology
636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
60 / F
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
wow, I actually learned something here, scary! lol
I thought you were joking man. But seems it was true, sorta .. wow im shocked!
2125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / England
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
How can people believe in scientology its a load of crap. Wasnt it made up by a science fiction writer, lol.
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
scientology...how do people believe in it? i swear its the most ridiculous (religion I should call it?) I'd like to meet a scientologist in real life and have a religious debate with him...i'd tear him apart
1498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Why do you wanna...
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
where do ppl come up with these things ppl these days, believing in these bullshit.... whats next worshipping toliets?
636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
60 / F
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08

magnus102 wrote:


Jorlwind wrote:

I'm not one for religious discrimination.

Thank Zeus then that Scientology isn't a religion. It's a criminal scam. Any temple/church I've been in has never charged me to borrow a copy of their religious text, or denied religious council if I couldn't pay (In fact, my best friend's church leader is trying to treat me to lunch).

My old church never wanted me to sign a billion year contract either.


It is a scam but its just as much a religion as any other. Its crazy but in few centuries it will be like other religions imo. Its just a logical as all the others to me. Magic carpenters, reincarnation, or aliens its all the same crap. After all Catholics used to sell indulgences and such.


The Vatican is the single most richest organization on earth ....
1185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
It sounds ridiculous and is clearly a scam....................
but somewhere in the back of the head i'm thinking "damn, what if these bastards are right?"
192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sadly in Michigan >
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08

n0odle wrote:


chunky_munky wrote:

scientology is a cult.



I ran into some of their "stress test" things. I lol'ed in their face.


lol i did the same here xD..... i had a debate with one before.... i disproved everything he said and he kinda ran away o.O.... not sure if that was a good thing or bad xD
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
i hate scientology and scientologists!
348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / usa
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
its a corporation. which was placed under the religion tag.
955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / MA
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
I think that scientologists do have a right to believe what they want without persecution. Having sad that, personally, I think its like pokemon, except with money. You pay a s**tload of money to "level up" (to like level 8 thetan or something) and then get supposedly magical powers to control the world, except for the fact that all the abilities availible currently, don't do anything in real life, but like pokemon, they just keep on coming up with new abilities/levels. And did you know that there is a "watergate" scandal for scientologists, this is legit, look it up, and Hubbard wrote more books after inventing scientology, so its hard to tell the difference between "fact" and fiction.
1912 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Vancouver
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
I don't see whats wrong with that. It's as weird as other religions. I mean as if we all came from 2 people..Lol right.

2064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Edmonton, Alberta...
Offline
Posted 2/6/08 , edited 4/18/08
Me and my friend called scientology churches all over North & South America.
LOL.
And yelled different memes at them.
Posted 2/7/08 , edited 4/18/08
Hello!

Scientology is a simple utter rubbish, it isnt a real religion as they say.
13790 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / los angeles
Offline
Posted 2/7/08 , edited 4/18/08
this is a thread about stupidity right?
1088 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 2/7/08 , edited 4/18/08
Didn't this hacker group have this 'war' against scienctology
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.