First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
►IMPORTANT◄Staff Meeting
Assistant
15550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / NYC
Offline
Posted 10/13/08

Mibello wrote:


Allstarhelen115 wrote:


Mibello wrote:


Allstarhelen115 wrote:



I KNOW THAT TOO BUT THEN A HANDFULL OF THOSE PEOPLE YOU INSTRUCT ARE NOT GONNA KNOW WHAT THE HELL TO DO CAUSE OF THEIR LITTLE KNOWLEDGE OF THE COMPUTER goooooosh not EVERYONE can comprehend computer steps as good as us




THAT'S WHY WE PREP INSTRUCTION. WRITE IT ON THE FIRST POST SO THEY WON'T EVEN EFFIN ASK. THE HELLLLLL DUDE.


I know that, I am not a mental retard. But it's just that even though you tell people, it doesn't mean that they will all understand you. And I personally think not too many people are gonna bother joining cause I mean, with all of our other contests, no one actually gave in an entry XD they only voted.



...... that's why we, help the Stupid ones. .___.;; Don't be Mean, Helen. Even though that's why i have this Mod Meeting.


Yeah I know, but srsly. This is all talk, so your telling me that if the group started a contest and there was this guy who did not understand how to screenshot at all, that you would tell him time over again and again how to screenshot? Thats a lot to ask for you know...... especially since your the lazy type and all XD I mean yes its a good thing to help others learn new things but srsly, I don't even think anyone's gonna join. Except for the people who ask us of avatars..... HEYYYY I GOT AN IDEA 0 30 maybe this could be the way that people pay for our avatars when (if) we open an avatar shop? XD idk but IF YOU SAY YOU CAN DO ALL THIS then go ahead, I can't stop you people anyway
Assistant
27069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I n ・ M y ・ O w n...
Offline
Posted 10/13/08 , edited 10/13/08


THIS THE ALL JOY OF THIS FOURM IS ABOUT. DEPATING. HELLL YEAH I'M EFFIN LAZY. still not going to change. but yeah another good suggestion Avatar Shop. But how are they going to pay?o.O;; Since first we need to round up some more members maybe 100 more, since, this group is small as it is.
Assistant
15550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / NYC
Offline
Posted 10/13/08

Mibello wrote:



THIS THE ALL JOY OF THIS FOURM IS ABOUT. DEPATING. HELLL YEAH I'M EFFIN LAZY. still not going to change. but yeah another good suggestion Avatar Shop. But how are they going to pay?o.O;; Since first we need to round up some more members maybe 100 more, since, this group is small as it is.



yesssssssssh LOL did anyone notice how the forum is spelling inportant and not important? XD but anyways.... they could also pay with pictures you know.... like idk 10 pictures per person, we could have a album particularly for that XD and then if we have a lot of avatars we could change the price to 5 photos? 0.o;;
Assistant
27069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I n ・ M y ・ O w n...
Offline
Posted 10/13/08

Allstarhelen115 wrote:


Mibello wrote:



THIS THE ALL JOY OF THIS FOURM IS ABOUT. DEPATING. HELLL YEAH I'M EFFIN LAZY. still not going to change. but yeah another good suggestion Avatar Shop. But how are they going to pay?o.O;; Since first we need to round up some more members maybe 100 more, since, this group is small as it is.



yesssssssssh LOL did anyone notice how the forum is spelling inportant and not important? XD but anyways.... they could also pay with pictures you know.... like idk 10 pictures per person, we could have a album particularly for that XD and then if we have a lot of avatars we could change the price to 5 photos? 0.o;;


LOL. LIKE I GIVE NOW. 8D ummm... That sounds reasonable. But we don't have alot of Active Members yet D8 wee need alot of attention first.
Assistant
15550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / NYC
Offline
Posted 10/13/08
true, true XD
Owner
4128 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/22/08
i was thinking to have a monthly avi and banner contest idk
Assistant
27069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I n ・ M y ・ O w n...
Offline
Posted 10/23/08

bubblyblue wrote:

i was thinking to have a monthly avi and banner contest idk


owo that's actually a good idea ^^ hehe.
Assistant
15550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / NYC
Offline
Posted 10/23/08

Mibello wrote:


bubblyblue wrote:

i was thinking to have a monthly avi and banner contest idk


owo that's actually a good idea ^^ hehe.


yeaaaaaaaa but no one ever enters besides us mods....... = .=
Owner
4128 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/24/08

Allstarhelen115 wrote:


Mibello wrote:


bubblyblue wrote:

i was thinking to have a monthly avi and banner contest idk


owo that's actually a good idea ^^ hehe.


yeaaaaaaaa but no one ever enters besides us mods....... = .=


i know...
Assistant
27069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I n ・ M y ・ O w n...
Offline
Posted 10/24/08

Allstarhelen115 wrote:


Mibello wrote:


bubblyblue wrote:

i was thinking to have a monthly avi and banner contest idk


owo that's actually a good idea ^^ hehe.


yeaaaaaaaa but no one ever enters besides us mods....... = .=


haven't we said about the INVITES FIRST. THEN ANY BIG EVENT?!
High Rank Mod
29249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / USA
Offline
Posted 10/27/08
we should have a theme contest too o-O to see what anime is best for the next theme and yea
High Rank Mod
1242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / heh?
Offline
Posted 11/5/08
we should have a avii contest every 6 months
Assistant
27069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I n ・ M y ・ O w n...
Offline
Posted 11/6/08

yaymegrace wrote:

we should have a avii contest every 6 months


Every 6months?isn't that alittle to long??
Assistant
27069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I n ・ M y ・ O w n...
Offline
Posted 11/6/08

sakura509 wrote:

we should have a theme contest too o-O to see what anime is best for the next theme and yea


Good point. owo lol.....
High Rank Mod
1242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / heh?
Offline
Posted 11/6/08

Mibello wrote:


yaymegrace wrote:

we should have a avii contest every 6 months


Every 6months?isn't that alittle to long??


hmmmm.....i guess so....i am now thinking every 2-4........
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.