Dragon Ball Live-Action
8555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Jrock no Sekai~
Offline
Posted 10/13/08 , edited 10/13/08
What do u guys think? American doing it again. This time Dragon Ball Live-Action.



Posted 10/13/08
.......... do i have to comment i mean shesh wat does it take to get it into americans heads to leave anime alone!!! but i will go and see this in the cinema just to lol at it >.<
1904 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 10/13/08
sucks
failed (i bet on it)
junk
throw it to the trash
8555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Jrock no Sekai~
Offline
Posted 10/13/08
Who knows, maybe, just maybe....the film is good....I don't know, you guys judge...
2467 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / pilipinas XD
Offline
Posted 10/13/08
lol! sounds interesting but it will ruin the DBZ image! ha ha ha
anyways is that only a FAN art or something? or is it really true that something like that will happen?
4662 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / europe
Offline
Posted 10/13/08
it looks so so..
78 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Uranus
Offline
Posted 10/13/08
there's a teaser trailer out already
it doesn't look as bad as i thought it would be
Posted 10/13/08
yeah the funny thing is if that is goku then were are the muscles ??
8555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Jrock no Sekai~
Offline
Posted 10/13/08

deanofantastico wrote:

yeah the funny thing is if that is goku then were are the muscles ??


Haha, ur right...This film gonna take place when he was teenager, I think, I don't remember the synopsis
2467 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / pilipinas XD
Offline
Posted 10/13/08
OMG! visit this site to confirm http://www.liveactionanime.org/DBZ_LamDBZ.html
577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia..
Offline
Posted 10/13/08
It's already confirmed... But but... why must they do it? I'm so sick of it.. Why must copy japan?? But first thing, WHY JAPAN IS SO GOOD?
78167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Japan
Offline
Posted 10/13/08
Use the search... this thread exists, and I'm NOT going to look it up for you.




~ Locked
You must be logged in to post.